Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Zoals meerdere was ik ook mijn back-up kwijt. Gek genoeg alleen mijn gesprekslijst en sms-lijst.
Contactpersonen, foto's e.d. was gewoon nog terug te vinden.
Door Theiz zijn toelichting heb ik gelukkig ook die 2 verloren items terug kunnen vinden!
Mijn dank is groot
Hoi Rick,
Hoe heb het wifi probleem verholpen (daar ik ook geen bruikbaar wifi meer heb na de update)
mvgr
Jan
jandakpan;219555
Hoi Rick,
Hoe heb het wifi probleem verholpen (daar ik ook geen bruikbaar wifi meer heb na de update)
mvgr
Jan
- Mobile Backup II (gratis, Market): kan je contacten, sms'jes, gesprekken en de agenda backuppen…
- APN Backup & Restore (idem): backupt je APN-gegevens, d.w.z. de gegevens en instellingen die je nodig hebt om te sms'en en te internetten
- AppAdmin (idem): backupt je appjes, en je kunt ze in batchvorm (dus welke je maar wilt, allemaal meteen na elkaar) terugzetten
- App Monster (idem): backupt ook je appjes, als APK's, maar je kunt ze niet in batchvorm terugzetten
Met deze (+ Titanium Backup, maar daarvoor moet je je toestel geroot hebben) heb ik het tot nu toe behoorlijk kunnen redden…
Groet, sukses,
kwarkje