Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
zozo, dat is mooi!
nu hopen dat we een makkelijkere manier krijgen om custom rom's te installeren met ROMmanager bijvoorbeeld
Officiële MIUI en cyanogenmod, kan allemaal gebeuren nu!Ben blij dat laser eindelijk de dingen vrijgaf, na zo moeilijk te doen.
EDIT: meteen nog even een vraagje. Is het mogelijk, als je het wilt, om de bootloader weer te locken? Want als je je garantie wilt moet je toch niet met een unlocked loader aankomen denk ik
Sent from my X10 TripNMiUI-1.8.26 using Tapatalk
Nee is niet mogelijk volgens XDA.
Wat ik zo begrijp ook niet te detecteren mocht er iets zijn aangezien er een omleiding is ipv hacked bootloader.
heyyz allemaal ik heb geprobeerd de bootloader the unlocken via de beschikbare tool maar deze schijnt niet helemaal te werken wie is het al wel gelukt…..
remco.k;217172
heyyz allemaal ik heb geprobeerd de bootloader the unlocken via de beschikbare tool maar deze schijnt niet helemaal te werken wie is het al wel gelukt…..
remco.k;217172
Heb elke methode geprobeerd ondertussen en volgens mij is het nu gelukt…
Elke keer lukte het niet …. nu schijnbaar wel tis puzzelen tussen de normale weg met de tool en de laser methode..
Mijn verwachting is dat de laser methode geholpen heeft krijg geen se tekst meer en dergelijke….
Had ook de wifi probleem heb dit ook kunnen oplossen door de wifi oplossing te flashen
Het is gelukt!!!!
Heb het gedaan via de Kernel downgrade methode. Heb nu de doomkernel v5 geflashed en alles werkt behalve wifi. Moet nog even de juiste wifi module plaatsen.
@remko, Na dat je hem hebt unlocked en de kernel upgrade hebt gedaan blijf je het SE logo zien. Maar als je 1 van de Doomkernels voor unlocked bootloader hebt geflashed issie weg en zie je het xperia logo.
zijn er al goeie rom's? het liefst een MUIU rom maar heb het nog niet kunnen vinden
Ja hoor onze bootloader is unlocked! De eerste kernel is zelfs al uit!
Hier kan je meer informatie vinden! Bypass “bootloader” - xda-developers