Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik draai op het moment pveparts, maar ik heb heel vaak wolfbreak gehad, mijn ervaring met zijn roms is dat ze gewoon altijd lekker lopen, bijna foutloos zijn en gewoon goed getweakt. Stoch gb sowieso niet, lagt als hell, gooi er gewoon lekker een custom overheen als je dan toch al root hebt. CM7 moet ik zelf nog even gaan uitproberen, ik denk dat ik dat rond de vakantie ergens ga doen, maar omdat ik dat persoonlijk niet heel mooi vind houd ik toch liever even deze. Qua soepel, ik denk dat die heel lekker zou lopen aangezien het echt een rom is waar voor de rest niets/bijna niets bij zit. Het blijft allemaal toch ook wel een kwestie van smaak.
Hmm, ik ga dan maar even Wolfies v7 beta uitproberen, vers van de pers
Tot nu toe goede ervaringen met zijn v4!
team rom is ook de moeite waard om te proberen. Ik vond hem sneller dan wolf v6.
lee;229193
team rom is ook de moeite waard om te proberen. Ik vond hem sneller dan wolf v6.
Zijn er mensen met ervaring met alle 3 de keuzes?
Ik vroeg me af welke het smoothest, stabielste en snelste is in jullie ervaring?