Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ik blijf nog een jaartje bij de x10, tenzij deze ook kapot valt.
succes bij de Arc, wie weet zien we daar elkaar nog eens terug.
veel plezier!
remco.k;242291
Hoi allemaal,
Aangezien mijn telefoon is gevallen en ik nu door mn verzekering een mooie arc heb gekregen….. verlaat ik dit forum gedeelte…
Zoals ik het zie kan er nog wel het een ander veranderen bij dat forum dus hoop ik daar ook te kunnen helpen….
Ik wil iedereen bedanken heb veel aan dit forum gehad heb veel geleerd en veel opgestoken.
Jullie zijn geweldig..
Greets Remco
he kerels dat forum is idd super saai mensen daar zijn ook niet echt dankbaar volgens mij
tsja, wij x10-ers hebben al een aardig potje geduld moeten hebben en zijn zeer dankbaar met alles wat we nog voor ons toestel kregen. ik heb eigenlijk nog niet op het Arc forum gekeken, zal het direct een keer doen
de x10 is een erg mooi top toestelletje zeker de moeite waard om al die tijd gehad te hebben was er ook ape trots op en zeker nu ook met me arc…. Vind het daar lang niet zo leuk als hier….
Hey Remko,
Thanks voor al je hulp hier op het x10 forum. en veel plezier met je Arc.
Remco bedankt voor alle hulp en tips. Succes met je Arc, het is nu de upgrade achter de rug is wat stilletjes worden want ik zie de noodzaak van het rooten niet meer zo, nu na de update heel tevreden met de standaard Rom van x10.
Groet
Alex& Pranee
Sent from my X10i using Tapatalk
Ha Remko,
ik wens je het allerbeste en veel plezier met je nieuwe Arc, en bedankt voor de “samenwerking” op dit forum! Misschien komen we mekaar nog es tegen op een Arc- of XDA-forum!
Groet,
kwarkje
Hey Remco!
Ik ben niet eg actief hier op het forum maar wil je alsnog veel plezier wensen met je nieuwe telefoon!
En je hebt mij ook zeker superfijn geholpen met alles dat je wist van de X10!
Thanx again!
Groetjes Sabine
Hoi allemaal,
Aangezien mijn telefoon is gevallen en ik nu door mn verzekering een mooie arc heb gekregen….. verlaat ik dit forum gedeelte…
Zoals ik het zie kan er nog wel het een ander veranderen bij dat forum dus hoop ik daar ook te kunnen helpen….
Ik wil iedereen bedanken heb veel aan dit forum gehad heb veel geleerd en veel opgestoken.
Jullie zijn geweldig..
Greets Remco