Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Werkt download mode? Vol down. Home powerknop tegelijk indrukken.
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
AndroidGeert;273623
Werkt download mode? Vol down. Home powerknop tegelijk indrukken.
heb je er een nieuwe rom opgezet? dan nogmaals deze rom flashen wil misschien helpen
meule;273636
heb je er een nieuwe rom opgezet? dan nogmaals deze rom flashen wil misschien helpen
nee ik dacht dat je al een rom had, verkeerd gelezen. rooten van Sony heb ik geen verstand van. Het is even wachten op de kenners :-)
Kijk even op de site van xda. Daar heb je goede instructies.
Heb ik ook laatste keer gehad toen ik hem wilden rooten. Je kan hem 100% met PC Companion herstellen, het is mij ook gelukt, gewoon goed kijken bij optie software update. Er is ergens optie telefoon repareren of zo iets, zo kan je opnieuw standaard software eropzetten en dan proberen te rooten. Ik heb hem pas uit 3e keer geroot. Ik maakte ook telkens ergens foutje. Ik heb hem dus 2 keer herstelt via PC Companion, dus het kan 100%. Succes!!
bekokv
Heb ik ook laatste keer gehad toen ik hem wilden rooten. Je kan hem 100% met PC Companion herstellen, het is mij ook gelukt, gewoon goed kijken bij optie software update. Er is ergens optie telefoon repareren of zo iets, zo kan je opnieuw standaard software eropzetten en dan proberen te rooten. Ik heb hem pas uit 3e keer geroot. Ik maakte ook telkens ergens foutje. Ik heb hem dus 2 keer herstelt via PC Companion, dus het kan 100%. Succes!!
goede middag.avond
ik heb geprobeert om via de tutirital mijn telefoon te rooten , maar denk dat ik iets niet goed gedaan heb want als ik mn telefoon Xperia 10 reboot kom ie niet verder dan de zin Sony ericson ..
weet iemand wat ik hier aan kan doen om het te un te rooten of iets
heb geprobeerd om het ook via pc compansion om te repareren maar daar komt ie ook nie ver mee
hoop dat iemand mij kan helpen
Groetjes,
jim