Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat kan kloppen.. Wisepilot is iets van 30 dagen gratis en daarna gaat het over op een betaalde versie. Heel erg balen vind ik zelf, aangezien het echt een supergoede navigator is..
Kan TomTom eigenlijk op een Android? Of is dat niet mogelijk?
Vet verneukeratief, want ik heb al meerdere keren gezien dat de X10 zo wordt aangeprijsd, alsof je Wisepilot er gratis bij krijgt… boefjes.
Nog geen TomTom op Android, zit er wel aan te komen.
Tja, zo zijn ze dan ook wel weer haha..
Enig idee wanneer TomTom komt? Aangezien op internet rond augustus 2009 al gepraat werd over TomTom op Android.
Nee, geen idee. Het is erg stil rond dit onderwerp. Ook bij AW hebben we in augustus voor het laatst hierover gesproken: TomTom toch op Android? | Androidworld
sygic werkt ook goed op de x10 , werk ik zelf ook mee
Nee Sygic is niet gratis. Bij mijn weten is er zelfs geen enkele (voor BENELUX dan toch) turn-by-turn navigatie gratis voor Android. Hopelijk binnenkort met Google Earth/Maps wel.
Kobe;22001Waze, zo gratis als het maar kan. De prijs/kwaliteit verhouding is dan ook navenant (je betaalt niks, maar krijgt er ook niks voor
geen enkele (voor BENELUX dan toch) turn-by-turn navigatie gratis voor Android.
Guys, hebben jullie een volwaardige (lees: gratis) versie van Wisepilot op jullie X10? Als ik die van mij opstart, krijg ik de melding dat de boel ‘expired’ is. Ik kan dan een code aanvragen, maar volgens mij moet ik daar voor dokken… Dan blijf ik liever gewoon m'n (reeds betaalde) Copilot gebruiken..