Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MindCrime

MindCrime

• Lid sinds 20 mei 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2010
  • 23:28

Misschien is het al eens voorbij gekomen, waarvoor bij voorbaat mijn excuses.
Ik heb sinds vandaag mijn SE Experia X10 en alles is nog een beetje boel nieuw voor me.
Ik heb geen flauw idee hoe ik mijn mail contacten kan synchroniseren tussen Outlook XP en mijn telefoon.
Ik dacht alles goed voorbereid te hebben door via mijn oude telefoon te synchroniseren met outlook XP.
Daar heb ik afgelopen weekend veel tijd in gestoken door alle telefoon nummers en mailadressen goed te zetten.
Nu heb ik uit pure ellende maar mijn telefooncontacten op mijn oude telefoon op de simkaart gezet en deze daarna in de X10 geladen.
Echter dan heb ik alleen de nummers en geen adressen.
Aangezien ik rond de 150 contacten heb, heb ik weinig zin om alle mailcontacten over te typen.
Als het moet, dan moet het.

Maar daarom dus deze vraag
Kan iemand deze android n00b helpen?
Ik weet het echt niet meer

Nogmaals sorry als deze vraag al voorbij is gekomen
En bij voorbaat bedankt als je me wilt helpen

Bewerkt (22 april 2013 12:24)
Kobe

Kobe

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 315
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2010
  • 09:14

Probeer hier misschien eens te zoeken sync outlook contacts with gmail - Google zoeken en laat dan gewoon zoals voor alles een beetje handig is bij Android alles via Gmail lopen. Daar kan je ook je emails (als die via Pop3 of IMAP verlopen) ook laten toekomen.

Bewerkt (22 april 2013 12:17)
the_radical

the_radical

• Lid sinds 23 mei 2010
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2010
  • 08:30

Hola!!

Ik had het zelfde probleem tot dat ik Android sync vond en deze werkt voor mij prima
Android-Sync - Sync android to your desktop ( USB / OTA wireless )

Gr,
The Radical

Bewerkt (22 april 2013 12:17)
Miichiel

Miichiel

• Lid sinds 12 april 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2010
  • 12:32

Hey Mindcrime,

Net als jij een trotse bezitter van de X10. Hiervoor een fan van MS WM, met de Xperia X1 en dus alles in Windows Outlook.
Je hebt een Google OS op de X10, ik adviseer je dan ook een Google account aan te maken.
Let op ! Ik gebruik Outlook, géén Outlook Express !
Ga dan in Outlook naar: bestand –> importeren of exporteren, en doorloop de wizard. Kies voor een Excel-bestand met data, gescheiden door tab-waarden.
Sla het bestand op op je desktop en surf naar Gmail. Klik in de linkerkolom op ‘Contactpersonen’ en daarna rechtsboven op ‘Importeren’.
Geef via ‘Bladeren’ aan waar het CSV bestand staat (Desktop). Dan worden al je contacten in Gmail opgeslagen.
Als laatste nog even op de X10 naar: Tools –> Toepassingen –> Synchronisatie –> Agenda en/of contactpersonen synchen. Klaar !

Suc6 !
Miichiel.

MindCrime

MindCrime

• Lid sinds 20 mei 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2010
  • 16:42

Hey Miichiel, bedankt voor je reply.
Ik heb een google account (al jaren), maar het kan aan mij liggen. Ik kan nog niet fijn werken met de gmail app op de telefoon. Vandaar dat ik daar ook niets naar wilde syncen. Als ik de Gmail app opstart krijg ik een wit scherm van postvak in, en wil ik dan een mailtje sturen, stuurt hij dat mailtje wel goed, maar blijft het ding in de postvak uit staan. tot ik het zelf weggooi. (lijkt alsof ie het niet stuurt). Ik heb overigens de contacten allemaal maar handmatig overgezet. pokkewerk wat me toch wel de nodige tijd heeft gekost. Dus ik heb nu al alle contact personen. toch bedankt voor je uitleg, weet ik wel wat ik moet doen als ik eens alles kwijt raak ofzo.
Nog een laatste vraag.
als ik een mail stuur via Gmail, dan stuurt hij hem en naar mijn Gmail en naar de ontvanger. Kan ik dat ergens uitzetten?
(Heb mijn gmail gekoppeld aan mozilla thunderbird op de pc)

MindCrime

MindCrime

• Lid sinds 20 mei 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2010
  • 16:49

Thanx hiervoor
Dit ga ik zeer zeker uitproberen

MindCrime

MindCrime

• Lid sinds 20 mei 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2010
  • 16:50

the_radical;21904
Hola!!

Ik had het zelfde probleem tot dat ik Android sync vond en deze werkt voor mij prima
Android-Sync - Sync android to your desktop ( USB / OTA wireless )

Gr,
The Radical

Thanx
dit ga ik zeker uitproberen

Miichiel

Miichiel

• Lid sinds 12 april 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2010
  • 10:52

Hey Mindcrime,

Sorry dat het even duurde voor ik reageerde, heb een aantal dagen niet op het forum gezeten.
Helaas kan ik je verhaal even niet bevestigen, sinds twee en een halve week is mijn SE X10 (mooie afkorting) in ‘reparatie’.
Ik verwacht m'n toestel volgende week terug, dan kan ik je beter helpen.

Miichiel

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
MindCrime

MindCrime

• Lid sinds 20 mei 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2010
  • 14:04

Miichiel;23241
Hey Mindcrime,

Sorry dat het even duurde voor ik reageerde, heb een aantal dagen niet op het forum gezeten.
Helaas kan ik je verhaal even niet bevestigen, sinds twee en een halve week is mijn SE X10 (mooie afkorting) in ‘reparatie’.
Ik verwacht m'n toestel volgende week terug, dan kan ik je beter helpen.

Miichiel

Succes met de reparatie!
Ik heb alle tijd. zit nog 2 jaar vast aan dit toestel/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Bewerkt (22 april 2013 12:25)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren