Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ArTheMan

ArTheMan

• Lid sinds 28 mei 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2010
  • 12:20

Hallo,

Sinds kort heb ik een SE X10. Mooi toestel, maar nu wordt ik soms gebeld door mensen uit mijn telefoonboek/contact personenlijst en dan staat hun naam er niet bij. Heel irritant, want aan het nummer zie je niet wie er belt.

Bij mijn vorige SE C905 had ik dit nooit. Je had daar wel wat meer mogelijkheden naast mobiel/thuis/werk om nummers op te slaan.

Ik weet niet of het aan android ligt of aan deze SE telefoon, maar heb het idee dat het komt dat ik sommige nummers als 06 heb opgeslagen en andere als 316 of +316. Als het nummer dan iets afwijkt wordt de beller niet herkend.

Meer mensen die hier last van hebben? Is er misschien een app of instelling dat je dit kunt oplossen?

Alvast bedankt,
Arjan

Bewerkt (22 april 2013 12:12)
obnoxious67

obnoxious67

• Lid sinds 24 april 2010
  • Berichten 309
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2010
  • 13:21

Ik weet het niet zeker hoor maar misschien komt het omdat je de nummers die op je sim staan nog moet importeren ?

Bewerkt (22 april 2013 12:12)
ArTheMan

ArTheMan

• Lid sinds 28 mei 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2010
  • 17:19

obnoxious67;22039
Ik weet het niet zeker hoor maar misschien komt het omdat je de nummers die op je sim staan nog moet importeren ?

Nou dat heb vanmiddag geprobeerd, maar dan staan alle namen gewoon dubbel. Daar ligt het kennelijk niet aan… Evengoed bedankt

Bewerkt (22 april 2013 12:11)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.