Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
isdrasil;24229Ik doe dat met astro file manager, er zullen nog wel meer programma's zijn,maar ik vind astro wel prettig werken.
Die ftd-spot ben ik ook tegen gekomen, mar hoe kan je losse apps installeren, buiten market om? Ik heb gezocht naar een bestanden explorer oid, maar nog niet gevonden…
Ik heb inderdaad ook ASTRO File manager. APK bestand op sd-kaart installeren, dan openen met Astro, en installen maar!
Hier dan de mijne;
Eerste is het rechterscherm, tweede het linkerscherm (ben over de onderste rij niet tevreden maar wou niet me hele scherm vol met snelkoppelingen gooien. Iemand een mooiere widget waarmee je meer snelkoppelingen kan doen??)
Derde is het middelste scherm…
Uiteindelijk zal ik het toch wel weer veranderen hehe.
Leuke Kleurtjes,groen met oranje, doet me ergens aan denken
Vlekkert;24318
Ik heb inderdaad ook ASTRO File manager. APK bestand op sd-kaart installeren, dan openen met Astro, en installen maar!
eboo;28137Stomme vragen bestaan niet!
Misschien een stomme vraag, maar verwijder je na het installeren het APK bestand, of laat je die allemaal los in de root of in een aparte map staan?:confused:
Nou ik ben op dit moment tevreden met mijn screens. Heeft wel ff geduurt, maar toch is het ervan gekomen
Echter moet ik nu gaan uitvinden hoe ik aan meer screens kom. Ik heb er eigenlijk niet genoeg aan.
*Edit*
Heb net Home ++ geprobeerd, maar moest ik alles opnieuw erop zetten. Niet erg, had de widgets nog allemaal. Echter het kreng liep totaal vast toen ik beautifull home small widget erop wilde zetten.
Heb ergens gelezen dat voor launcher pro je minimaal android 2.0 moet hebben. Klopt dit?
Dan moet ik nog ff wachten
Die ftd-spot ben ik ook tegen gekomen, mar hoe kan je losse apps installeren, buiten market om? Ik heb gezocht naar een bestanden explorer oid, maar nog niet gevonden…