Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
wat je wilt verwijderen daar leg je je vinger even op, dan verschijnt er een prullenbakje onder in beeld en dan sleep je het daar inzo kun je hem ook naar het L of R scherm verplaatsen
Overigens kun je de map ook naar het linkerscherm slepen als je er lang op drukt (en dus het prullenbakje onderin ziet). Als je op dat moment het icoontje naar de linker- of rechterkant van het scherm sleept, verplaats je automatisch naar dat scherm. :-) Hoef je 'm dus niet te verwijderen!
obnoxious67;24103
zo kun je hem ook naar het L of R scherm verplaatsen
Perrywinkle;24141
Overigens kun je de map ook naar het linkerscherm slepen als je er lang op drukt (en dus het prullenbakje onderin ziet). Als je op dat moment het icoontje naar de linker- of rechterkant van het scherm sleept, verplaats je automatisch naar dat scherm. :-) Hoef je 'm dus niet te verwijderen!
En vraag die hiermee te maken heeft: hoe kan je beginschermen, zoals bijvoorbeeld het weer, helemaal verwijderen van een HTC Desire HD?
Moet je misschien even vragen op het forum gericht op de HD, en niet op die van de X10? Ik heb geen flauw idee namelijk. Ken sense niet zo goed.
Hallo allemaal.
Ik heb op het beginscherm van het toestel een map aangemaakt met de bedoeling hem te verplaatsen naar de linker scherm. Nu lukt het verplaatsen niet meer, zelfs niet erop klikken en verschuiven.
Dus had ik gedacht hem maar te verwijderen.
Hoe moet ik dit in godsnaam doen?
Ik dacht, ik vind wel ergens een prullenbakje, maar nee hoor.
Timescape Mediascape Berichten telefoon.
In het midden de digitale klok en linksboven in de hoek mijn nieuwe map, die niet meer te verwijderen is.
Weet toevallig iemand hoe dit moet?
Bvd,
Oscar