Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Bart1974

Bart1974

• Lid sinds 06 juni 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 26 september 2010
  • 23:26

Ik hoop dat iemand mij met het volgende kan helpen.
In mijn gmail account heb ik een aantal extra agenda's toegevoegd, denk hierbij aan nederlandsefeestdagen en voetbal wedstrijden.
Nou zie ik al die mooie extra agenda's netjes in mijn online agenda staan maar ze komen niet door naar mijn X10. Dwz, de nederlansefeestdagen komen wel door maar de andere extra agenda's niet!
Weet iemand hoe dit kan? kan mijn 1.6 versie mogelijk niet meer dan 2 agenda's aan? of kan ik het op een of andere manier handmatig forceren?

ik hoop op een oplossing want om nou telkens online op het internet te gaan om mijn agenda te bekijken…………….

Bewerkt (26 september 2010 23:26)
Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 27 september 2010
  • 09:20

Ik weet dat je met CalWidget in elk geval ook andere agenda's kan laten zien. Ik denk dat even googlen op ‘sync multiple calendars android’ oid je vrij snel de oplossing op zal leveren.

Bewerkt (27 september 2010 09:20)
olafski

olafski

• Lid sinds 02 juli 2010
  • Berichten 408
  • Reputatie 0
  • 27 september 2010
  • 10:13

Op de homepage Android | Androidworld | Google Android community staat nu ook de App van de week, een agenda widget. Ik had hiervoor Calwidget, maar vind deze nieuwe fijner.

Bewerkt (27 september 2010 10:13)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.