Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Bigm2007

Bigm2007

  • Lid sinds 14 september 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • #1
  • 24 oktober 2010
  • 21:28

Beste allen,

Ik heb naar volle tevredenheid een x10.

Alleen heb ik 1 enorm probleem, het toestel gaat met GROTE regelmaat vanzelf uit en aan.
Hij gaat uit een gelijk weer aan of je een reset doet.

Ik heb van ellende al mijn pincode uit gezet anders ben ik meerdere malen per dag niet bereikbaar.

Heeft iemand dit misschien ook aan de hand gehad.

PLEASE HELP !!!

Bewerkt (24 oktober 2010 21:28)
Obiku

Obiku

  • Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • #2
  • 24 oktober 2010
  • 21:48

Backup & restore uit je taskkiller halen wil nog wel eens helpen

Bewerkt (24 oktober 2010 21:48)
AVS

AVS

  • Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • #3
  • 24 oktober 2010
  • 21:57

Of de taskkiller er helemaal afhalen als je wilt testen of die het probleem veroorzaakt.

Bewerkt (24 oktober 2010 21:57)

Samsung Galaxy S8+

Bigm2007

Bigm2007

  • Lid sinds 14 september 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • #4
  • 24 oktober 2010
  • 22:04

Ga het gelijk proberen TNX

Meld me als het geholpen heeft of niet

Bewerkt (24 oktober 2010 22:04)
Bigm2007

Bigm2007

  • Lid sinds 14 september 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • #5
  • 25 oktober 2010
  • 13:39

Helaas mag dit niet helpen, zijn er nog suggesties please :cry:

Bewerkt (25 oktober 2010 13:39)
sokrates

sokrates

  • Lid sinds 25 oktober 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #6
  • 25 oktober 2010
  • 14:21

Ik heb precies hetzelfde. Mijn X10 crasht met grote regelmaat, en wil soms helemaal niet meer opstarten. Het is een dramatische situatie, en hoogstwaarschijnlijk een productiefout. Telefoon is al naar de T-Mobile reparatie geweest, vorige week teruggekomen, maar nog steeds is het huilen met de pet. Na de eerste keer verwachtingsvol opstarten ging hij meteen weer uit.

Ik stuur hem maar weer terug, maar krijg van T-Mobile pas na drie (!) keer reparatie een nieuw toestel. Wat een onzin. Dit is gewoon een winkeldochter, en repareren gaat ze vast niet lukken…

Al met al begin ik behoorlijk te balen van dit toestel. Erg veel spijt van het feit dat ik voor dit rotding mijn abo voor veel geld heb verlengd. En zelfs zonder X10 blijf ik betalen, terwijl het ding nu in mijn oude toestel zit. (een K800i, uit de tijd dat SE nog goede toestellen maakte). En ook erg ontevreden over T-Mobile. Nooit meer kopen bij die club.

Bewerkt (25 oktober 2010 14:21)
sokrates

sokrates

  • Lid sinds 25 oktober 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #7
  • 25 oktober 2010
  • 14:22

O, en trouwens: herinstallatie, verwijderen van apps, het heeft allemaal niks geholpen…

Bewerkt (25 oktober 2010 14:22)
Quinten

Quinten

  • Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • #8
  • 25 oktober 2010
  • 15:11

Hard reset geprobeerd?

Bewerkt (25 oktober 2010 15:11)
Bigm2007

Bigm2007

  • Lid sinds 14 september 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • #9
  • 25 oktober 2010
  • 15:32

Quinten;51216
Hard reset geprobeerd?


Ja dit heb ik ook al geprobeerd en ook al een keer alles eraf gehaald op nieuw opgezet.

zou de nieuwe aanstaande update het kunnen verbeteren ???

Bewerkt (25 oktober 2010 15:32)
sokrates

sokrates

  • Lid sinds 25 oktober 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #10
  • 25 oktober 2010
  • 16:13

Nee, het helpt allemaal niks. Ik ben er nu al een maand zoet mee, en ik voorspel dat ook de poster van deze draad een groot probleem heeft. Sommige toestellen zijn gewoon erg slecht en onbetrouwbaar. Dat lees je overigens ook op andere fora, waar dit probleem vaker opduikt. Die van mij deed het een paar weken goed, en toen begon het gedonder.

En dan nog de combinatie met T-mobile (geen verbinding, de slechtste klantenservice ter wereld) —-> dodelijk!

Nee, ik raad iedereen sterk af om dit toestel te kopen, en al helemaal niet bij deze provider!

Volgende keer een iPhone gvd…

Bewerkt (25 oktober 2010 16:13)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren