Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

mcmlxxxii

mcmlxxxii

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 213
  • Reputatie 0
  • 3 november 2010
  • 19:27

de titel verraad het al.

Hoe kan ik programma's verwijderen van mijn toestel?
Ik wil Timescape en Moxier sowieso verwijderen.

Het is een X10 met Nordic FW 2.1. Geroot, en ik heb superuser en busybox.
Heb een beetje zitten rommelen en kijken in Root Explorer, maar kom er niet uit.
Nu kan er iets met Titanium Backup. Deze heb ik, maar wat nu?

Bewerkt (3 november 2010 19:27)

Samsung Galaxy Note 2

KingOfTheHill

KingOfTheHill

• Lid sinds 10 augustus 2010
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 3 november 2010
  • 19:39

Rooten enzo, maar dat heb je al, dus dat deel van de tutorial slaan we even overTitanium backup, klopt inderdaad ook, en dan kun je onder t kopje backups al je apps zien en backuppen, maar je kunt ze ook uninstalleren via dat gedeelte. Lang-drukken op de app in kwestie, uninstall doen en dag app. Weet wel zeker dat je 'm kwijt wil en dat het niet je telefoon fuckt, denk dus svp 2x na voor je delete. Mocht je je telefoon echt verpesten, kun je m volgens mij weer terug zetten via PC COmpanion trouwens

Bewerkt (3 november 2010 19:39)
lordfreak

lordfreak

• Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 261
  • Reputatie 0
  • 3 november 2010
  • 19:39

In Titanium Backup ga je naar backup/restore (tabje boven in).
dan klik je op de app die je wilt verwijderen en helemaal rechts staat dan in het rood un-install!
Al zou ik wel oppassen met het verwijderen van timescape, sommige mensen hebben er wel problemen mee gehad.

edit: ik zie dat KingOfTheHill me net voor was. Maar voor het geval je een app verwijdert die je weer terug wil, dan staat er in mijn topic een system dump. Daar staan alle apps, zoals hij out of the box is. Dan kan je dus bijvoorbeeld de timescape.apk daar halen en opnieuw installeren.

Bewerkt (3 november 2010 19:39)
mcmlxxxii

mcmlxxxii

• Berichten 213
  • Reputatie 0
  • 3 november 2010
  • 20:39

Top bedankt!

Ik ga meteen aan de slag….

Laat voor even nog Timescape staan. Was al met de zoelfunctie aan de slag geweest en idd hebben sommigen problemen.
Eerst maar die Moxier zooi en Quadraflop eraf…!

Bewerkt (3 november 2010 20:39)

Samsung Galaxy Note 2

olafski

olafski

• Lid sinds 02 juli 2010
  • Berichten 408
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 10:20

Ik heb altijd Titanium gebruikt. Met timescape moet je trouwens oppassen. Toen ik die er af haalde, werd mijn toestel onstabiel. Bijvoorbeeld het selecteren van een contact in mijn telefoonboek! Op XDA is een topic met elke apps je kan verwijderen.

Bewerkt (4 november 2010 10:20)
willemhvh

willemhvh

• Lid sinds 17 oktober 2010
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2011
  • 02:15

Moxier wil ik verwijderen van mijn X10i . maar ik heb totaal geen verstand van Root . misschien is er iemand die dit zou willen doen kom ik langs met mij auto in zuidholland of een stap voor stap uitleg. ik heb de nieuwe filmware 2.1 op de xperia Bedankt.

Bewerkt (26 januari 2011 02:15)
Android_User

Android_User

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2011
  • 06:48

Ik heb mijn tutorial gisteren online gezet, onder xperia x10, en dan x10 rooten en custom rom erop zetten.

Sent from my X10i using Tapatalk

Bewerkt (26 januari 2011 06:48)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2011
  • 19:20

olafski;54519
Ik heb altijd Titanium gebruikt. Met timescape moet je trouwens oppassen. Toen ik die er af haalde, werd mijn toestel onstabiel. Bijvoorbeeld het selecteren van een contact in mijn telefoonboek! Op XDA is een topic met elke apps je kan verwijderen.

Wat is die topic dan want ik kan hem niet vinden alleen maar hoe je dingen via de pc verwijderd, Maar er staat niet eens duidelijk bij wat het is met de meeste dingen ik doe het liever via titanium backup.

Bewerkt (26 januari 2011 19:20)
olafski

olafski

• Lid sinds 02 juli 2010
  • Berichten 408
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2011
  • 11:08

Ik heb timescape en mediascape een week geleden er afgehaald. Alles werkt prima en snel. Alleen bij het maken van een foto met de X10 camera, gebeurd er niks meer als ik op het envelopje druk om te mailen(share). Maar dat vind ik niet zo een probleem.

Bewerkt (28 januari 2011 11:08)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.