Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Wat is je provider?? en heb je al eens een nieuwe sim geprobeerd daarnaast een software update doen of herstel. dit zijn de dingen die wel willen helpen. aangenaam ruud btw
Provider is Telfort en ik woon in het oosten van het land. Wel tegen de Duitse grens, maar ik had normaal altijd bereik. Eerder altijd met Hi, maar nu ook al weer een tijdje met Telfort. Ik zal morgen even een andere simkaart proberen. Software update, kan ik die gewoon op de SE site vinden? Ik heb er namelijk geen usb kabel bij gekregen, of is dat ook niet nodig?
kalmah;58152Hier kan er alleen gepost worden over android phones en geen windows based phones.
Ik weet dat het hier over een X10 gaat, maar hier was veel meer activiteit :p
Zal me trouwens eerst even voorstellen. Mijn naam is Ruud, ben 20 jaar en kom uit Tubbergen. Ik ben sinds 3 dagen in het bezit van een Xperia X1 (2de hands gekocht).
Leuk toestel voor wat ik ermee wil, alleen geeft hij telkens een simfout aan. Of hij zegt dat er helemaal geen simkaart in zit. In mijn oude (nja oud, een Elm) SE wordt die fout nooit gegeven en heb ik ook veel beter bereik. De Xperia heeft vaak geen bereik, of heel zwak. Zal er wel mee te maken hebben.
Wie weet wat de oorzaak kan zijn?
Bvd
Ik weet dat het hier over een X10 gaat, maar hier was veel meer activiteit :p
Zal me trouwens eerst even voorstellen. Mijn naam is Ruud, ben 20 jaar en kom uit Tubbergen. Ik ben sinds 3 dagen in het bezit van een Xperia X1 (2de hands gekocht).
Leuk toestel voor wat ik ermee wil, alleen geeft hij telkens een simfout aan. Of hij zegt dat er helemaal geen simkaart in zit. In mijn oude (nja oud, een Elm) SE wordt die fout nooit gegeven en heb ik ook veel beter bereik. De Xperia heeft vaak geen bereik, of heel zwak. Zal er wel mee te maken hebben.
Wie weet wat de oorzaak kan zijn?
Bvd