Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Er kunnen meerdere oorzaken zijn.
1. je hebt een andere provider. Bijvoorbeeld t-mobile of vodafone. Daar zijn de updates nog niet voor uit.
2. gewoon nog even wachten. Sommige mensen kunnen de update wel al binnen halen, sommige niet.
lordfreak;58859
Er kunnen meerdere oorzaken zijn.
1. je hebt een andere provider. Bijvoorbeeld t-mobile of vodafone. Daar zijn de updates nog niet voor uit.
2. gewoon nog even wachten. Sommige mensen kunnen de update wel al binnen halen, sommige niet.
iemand een idee hoe het momenteel zit in Belgie met de update?
marco-0tje;58862
ja dakan wel kloppen want ik heb t-mobile en wanneer verwachten ze die dan? dat de update er is?
Ik koop altijd bij GSMWijzer.nl 120 euro goedkoper dan bij thephonehouse en geen provider shit
Ik zit bij T-mobile en heb gister (zo 14 nov) voor het eerst gechecked of er nieuwe software was, dit was het geval en ik kon meteen updaten. Dus als er T-mobile gebruikers zijn die nog niet kunnen updaten, dan doen ze ongetwijfeld iets verkeerd, of hebben ze niet de nieuwste versie van PC-Companion oid.
Ik zit bij Vodafone. Nog geen update binnen
wat doe ik fout dan? heb de nieuwste pc-companion oid en ben ook bij t-mobile, maar nog steeds geen update
Heb je die twee folders leeggegooid die in verschillende topics genoemd worden? Misschien dat dat helpt?
waarom kan ik mijn update van 2.1 niet downloaden op mijn se xperi x10 ik krijg ook geen melding van een updat??
weet iemand da?