Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat is vrij normaal bij een smartphone Carlos0_0
En ach, meestal ben je toch wel bij een stopcontact in de buurt.
Obiku;59385
Dat is vrij normaal bij een smartphone Carlos0_0/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
En ach, meestal ben je toch wel bij een stopcontact in de buurt.
Gaat die ook. Ik vind anderhalf a 2 dagen erg lang voor een smartphone. Voor 2.1 ging die bij mij zeg maar hooguit een dag mee, nu anderhalve dag. Ik heb inderdaad altijd mijn oplader mee.
gisteren 2.1 eropgezet en hem gisteren vond aan de lader gehangen en wat merte ik,dat het scherm aanstond en de foon 99% was opgeladen
het kan toch niet dat het scherm automatisch aangaat als die vol is
is dit bij iedereen zo
vroeger stopte hij met laden als hij vol is en nu blijft hij laden doordat het scherm aut aangaat
dat is niet goed voor de batterij hoor
Bij mij gaat het scherm niet automatisch aan.
Raar hoor…
Maar zelfs als dus je scherm niet automatisch aangaat blijft hij nog opladen als hij vol is.
olafski;59614
Gaat die ook. Ik vind anderhalf a 2 dagen erg lang voor een smartphone. Voor 2.1 ging die bij mij zeg maar hooguit een dag mee, nu anderhalve dag. Ik heb inderdaad altijd mijn oplader mee.
Het scherm springt inderdaad aan op het moment dat de 100% bereikt is, en gaat uiteraard weer uit na de ingestelde tijd.
Ik heb ook het idee dat de batterij minder lang meegaat bij 2.1.
Trouwens, gisterochtend voor mijn werk de x10 van de oplader gehaald. Ik gebruik pushmail, foursquare, internet en de market af en toe en bel een paar keer per dag. Ik ziet nu op 39%. Ik vind dat voor een smartphone toch niet misselijk.
Die batterij is sowieso een ramp hij gaat met de 2.1 niet eens langer meer de batterij, Naar ander halve dag soms net na 2 moet ik hem al weer opladen.