Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

marco-0tje

marco-0tje

• Lid sinds 09 november 2010
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 17 november 2010
  • 09:54

Customer Chat
Chat Transcript
Wacht even totdat we een tussenpersoon hebben gevonden om je te helpen…
Je bent momenteel nummer 1 in de rij.
U bent nu in verbinding met Jan Klaas Winterpeen.

Jan Klaas Winterpeen: Hallo! Hartelijk bedankt dat u gebruik maakt van onze Sony Ericsson Chat Support. Mijn naam is
Jan Klaas Winterpeen. Hoe kan ik u helpen?
marco: hallo
marco: ik heb een vraag
marco: ik heb een SE Xperia X10
marco: maar de update naar android 2.1 is al vrijgegeven
marco: maar ik krij hem niet binnen
marco: hoe kan dat?
Jan Klaas Winterpeen: Heeft u al de melding op uw toestel gekregen dat de update beschikbaar is?
marco: nee
marco: maar ik heb van andere mensen gehoord dat hun hem al wel hadden
Jan Klaas Winterpeen: Dat is inderdaad mogelijk, niet alle toestellen hebben op dit moment toegang tot de update.
marco: hoe kan dat dan?
Jan Klaas Winterpeen: heeft uw toestel software van een provider?
marco: ik heb hem van T-mobile
Jan Klaas Winterpeen: Mag ik het SI nummer van uw toestel, dan zal ik kijken of de update al beschikbaar is voor uw toestel
marco: 1232-4402
marco: die bedoelt u tog?
Jan Klaas Winterpeen: Die bedoel ik. Een moment, ik zal het even voor u na kijken.
marco: oke dank u wel
Jan Klaas Winterpeen: Ik zie uw toestel nog niet in de lijst van updates staan. Deze zal binnenkort voor u verschijnen.
marco: en hoe lang zal dat duren?
marco: worden er vandaag ook nog updates vrijgegeven?
Jan Klaas Winterpeen: Omdat de software van T-Mobile word aangepast durf ik u niet te zeggen wanneer deze beschikbaar wordt.
marco: want ik vind het wel lullig dat andere mensen de update al wel hebben waar ergens kan je een klachten formulier invullen. Dit is niet goed voor de klanten van SE of vind u van wel?
Uw sessie werd beëindigd. Dit venster mag nu worden gesloten.

Dus met andere woorden T-mobile gebruikers kunnen nog lang wachten…:(
Met namen SI nummer : 1232-4402

Bewerkt (17 november 2010 09:54)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 17 november 2010
  • 10:18

Als ik dit zo lees ligt het probleem niet bij SE maar bij T-mobile. Ik zie het probleem niet. Dit zijn dingen die je van te voren weet (of iig kunt weten) op het moment dat je een branded toestel neemt.

Groeten…

Bewerkt (17 november 2010 10:18)
marco-0tje

marco-0tje

• Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 17 november 2010
  • 10:30

Kwabbernoot;59911
Als ik dit zo lees ligt het probleem niet bij SE maar bij T-mobile. Ik zie het probleem niet. Dit zijn dingen die je van te voren weet (of iig kunt weten) op het moment dat je een branded toestel neemt.

Groeten…

ja maar eigenlijk zal die er in juni of juli al moeten zijn en als je een update uitbrengt doe je tog alles tegelijkertijd uitbrengen niet allemaal in delen of zie ik dat verkeerd?

Bewerkt (17 november 2010 10:30)
ddaemen

ddaemen

• Lid sinds 11 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 17 november 2010
  • 11:02

juni of juli?? wij hebben onze update voor NL pas in november gekregen. dat SE alles in delen update heeft ermee te maken dat ieder deel zijn eigen uitzonderingen heeft en waarschijnlijk ook om de load een beetje in de grenzen te houden.

Wel grof dat die SE medewerker de verbinding gewoon zomaar beëindigd!

Bewerkt (17 november 2010 11:02)
Shifty

Shifty

• Lid sinds 23 augustus 2010
  • Berichten 331
  • Reputatie 0
  • 17 november 2010
  • 11:09

Het ligt een beetje aan alle partijen hier;
- SE: die update had natuurlijk veel eerder kunnen komen of in 1x
- T-Mobile: (en andere providers) die sneller moeten zijn
- Wij zelf als klant: wij kopen een telefoon met een “verouderd” besturingssysteem

Bewerkt (17 november 2010 11:09)
ddaemen

ddaemen

• Lid sinds 11 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 17 november 2010
  • 11:14

dat laatste is onzin, ik heb mijn SE x10 gekocht en van te voren nog nooit over android gehoord, nu kan ik me daar wel over informeren maar toen werd nog nergens gezegd dat het besturings systeem oud was. Hoe weet ik als klant dat ik dan een verouderd besturings systeem heb?

Bewerkt (17 november 2010 11:14)
marco-0tje

marco-0tje

• Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 17 november 2010
  • 11:30

maar mensen schat is welke datum de update er is?

Bewerkt (17 november 2010 11:30)
Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 17 november 2010
  • 11:59

Ik heb al in een ander topic duidelijk gezegd dat ik T-Mobile heb en zondagochtend gewoon de update heb kunnen geinstalleerd. Dat sommige mensen de posts op dit forum niet goed lezen en keihard blijft roepen dat “T-Mobile de update niet heeft vrijgegeven” is voor hun eigen rekening. Misschien dat jouw toestel iets later aan de beurt is, maar om nou meteen weer alles en iedereen te gaan bashen. Man, heb een beetje geduld.

Bewerkt (17 november 2010 11:59)
Shifty

Shifty

• Lid sinds 23 augustus 2010
  • Berichten 331
  • Reputatie 0
  • 17 november 2010
  • 13:40

ddaemen;59927
dat laatste is onzin, ik heb mijn SE x10 gekocht en van te voren nog nooit over android gehoord, nu kan ik me daar wel over informeren maar toen werd nog nergens gezegd dat het besturings systeem oud was. Hoe weet ik als klant dat ik dan een verouderd besturings systeem heb?
Jij mag dit natuurlijk onzin vinden maar als jij een auto gaat kopen check je toch ook alles eerst 7x of loop jij de showroom binnen en kies je de eerste de beste die jij wel mooi vindt? Ik zeg niet dat SE hier helemaal geen verantwoording in moet nemen maar de beslissing om dit aan te schaffen heb je toch echt zelf genomen.
En zo te horen heb je een verkoper gehad die leuk wat info achterwegen hield, wellicht de volgende keer naar een winkel gaan waar je een tientje meer betaalt maar wel goed advies krijgt.
Ik wil hiermee niet zeggen dat ik volledig achter SE staat maar ik vind het onzin om ze compleet de grond in te stampen.

Bewerkt (17 november 2010 13:40)
Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 17 november 2010
  • 14:47

Ben het wel met Shifty eens. Als ik apparatuur koop, verdiep ik me vantevoren altijd goed in wat ik ga halen, ik lees enkele reviews en weeg de plussen en minnen af. Ik heb die van mij ergens in april gehaald, en toen was al bekend dat hij op 1.6 draaide en dat de update naar 2.1 pas later zou komen. En met alle respect, maar er wordt gedaan alsof de update naar 2.1 de ‘holy grail’ is. Ik heb het nu sinds zondag en ik ben blij dat het er nu is, maar het is niet zo dat ik plotseling allemaal coole dingen kan doen met mn toestel die eerst onmogelijk waren. Overigens is 1.6 in september 2009 gereleased en zo oud is het dus ook weer niet.

Bewerkt (17 november 2010 14:47)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.