Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

eboo

eboo

• Lid sinds 14 juli 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 30 november 2011
  • 12:09

Sinds enige tijd komt het steeds vaker voor dat de X8 van mijn vrouw opnieuw opstart, zonder enige aanleiding.
Ziijn er meer mensen die hier last van hebben, of liever hadden en waarbij het verholpen is?

Bewerkt (24 april 2013 13:47)
eboo

eboo

• Lid sinds 14 juli 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 3 december 2011
  • 12:37

Niemand???? ben ik de enige????

Bewerkt (24 april 2013 13:48)
Android_User

Android_User

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 3 december 2011
  • 13:11

Er is altijd vanzelf iemand die je vraag ziet, je tweede post heeft helemaal geen zin, is totaal overbodig. Het enige wat ik voor kan stellen is een verse installatie, of, als je je x8 geroot hebt, wat ik niet denk, gewoon een stabielere rom zoeken. Of een factory reset doen, of met pc companion opnieuw installeren. Zorg dat je, als je het gaat doen, een goede backup hebt gemaakt van alles wat je wilt houden, want dat gaat allemaal weg.

Bewerkt (24 april 2013 13:48)
eboo

eboo

• Lid sinds 14 juli 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 4 december 2011
  • 12:28

bedank voor het antwoord, en ik zal hier zeker naar kijken. Maar had je dit ook geantwoord, zonder mijn tweede post? Ik betwijfel het, maar zal voortaan wat meer geduld hebben. In ieder geval bedankt.

Bewerkt (24 april 2013 13:49)
ikkehr

ikkehr

• Lid sinds 07 september 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 15 december 2011
  • 10:24

hoi, je bent niet de enige. Ik heb dat nl ook. Mijn toestel is wel geroot en heb er nu een android versie 2.3 op zitten. Ik weet niet of het hieraan ligt. Misschien zou ik eens moeten proberen om een andere versie te nemen (maar heb er niet zoveel zin on om alles opnieuw te moeten instellen ed). Het valt me wel op dat het (bijna) alleen gebeurt als ik mijn mobiel internet heb aan staan. Als deze af staat (wel staat altijd wifi aan) dan gebeurt het misschien maximum 1x per week. Mar als het mobiel internet aan staat, dan kan het oplopen tot een keer of 4/5 per dag.
Hopelijk zal iemand jou kunnen zeggen waaraan het ligt. Dan ben ik ook geholpen ;-)

grts

Bewerkt (24 april 2013 13:52)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.