Sinds kort heb ik een sony xperia m2. Dit is mijn eerste smartphone en erg wennen. Nu komt hij steeds met de melding dat er updates beschikbaar zijn. Ik heb wel links en rechts zitten googlen maar kom er geen wijs uit. Moet ik gewoon steeds alles updaten? nu zegt hij bijv. dat album en movies gereed staan om te downloaden Vreet dit geen geheugen? Er staan dingen tussen die ik helemaal niet gebruik. Kortom weet er iemand wat ik wel en niet moet updaten??
Thanx
gr. Noor
Hallo, Sinds kort heb ik een sony xperia m2. Dit is mijn eerste smartphone en erg wennen. Nu komt hij steeds met de melding dat er updates beschikbaar zijn. Ik heb wel links en rechts zitten googlen maar kom er geen wijs uit. Moet ik gewoon steeds alles updaten? nu zegt hij bijv. dat album en movies gereed staan om te downloaden Vreet dit geen geheugen? Er staan dingen tussen die ik helemaal niet gebruik. Kortom weet er iemand wat ik wel en niet moet updaten?? :D Thanx gr. Noor
Hallo,

Sinds kort heb ik een sony xperia m2. Dit is mijn eerste smartphone en erg wennen.
Nu komt hij steeds met de melding dat er updates beschikbaar zijn. Ik heb wel links en rechts zitten googlen maar kom er geen wijs uit.
Moet ik gewoon steeds alles updaten? nu zegt hij bijv. dat album en movies gereed staan om te downloaden
Vreet dit geen geheugen? Er staan dingen tussen die ik helemaal niet gebruik.
Kortom weet er iemand wat ik wel en niet moet updaten??
Thanx
gr. Noor