Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Freddy2000SP

Freddy2000SP

• Lid sinds 02 oktober 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2015
  • 10:42

Beste mede-Android-gebruikers,

Op mijn Sony Xperia L met Android-versie 4.2.2 krijg ik al geruime tijd de vervelende pop-up "Apparaten is gestopt"
Als ik op OK druk verdwijnt de melding, maar verschijnt direct daarna nog een keer. Wederom op OK drukken zorgt er dan voor , dat de melding wegblijft, maar verschijnt weer op (voor mij) onverwachte momenten, maar meer frequent als ik Album gebruik.
Een poosje geleden heb ik het programma System CleanUp geïnstalleerd, die via een interactieve shell als superuser toegang heeft tot het systeem. Ik heb echter bij mijn weten nooit essentiële services verwijderd, alleen de tab Cleanup gebruikt.

Heeft iemand enig idee wat de foutmelding precies inhoudt en vooral, hoe ik deze melding kan opheffen?

Alvast bedankt,

Freddy

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 2 oktober 2015
  • 10:49

Topic verplaatst naar het Sony Smartphones forum

hier (http://androidworld.nl/forum/samsung-algemeen/65448-freeze-probleem.html) is ook iemand die door een cleanup app in de problemen is geraakt. Als er geen systeemelementen zijn verwijderd zou je het kunnen oplossen door een fabrieksreset. Als er wel systeemelementen zijn verwijderd moet je denk ik de firmware opnieuw installeren.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.