Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

foksie88

foksie88

• Lid sinds 25 februari 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2016
  • 01:26

Ik kocht in November 2015 een Sony Xperia Z5 ter vervanging van mijn Z3 waar ik zeer tevreden mee was en nog ben, en bij aanvang deed het toestel  raar, konstant herstartte het toestel en presteerde het minder dan mijn Z3, na kontakt met Sony is men het toestel tot 3 maal toe komen ophalen voor herstelling doch steeds weer een hoop problemen tot Sony uiteindelijk besliste om het toestel te vervangen, tot op heden heb ik nog steeds mijn Z3 in gebruik daar de Z5 slechter presteerd dan mijn Z3,, wil ik na de slaapmodus een foto maken is het te fotograferen object reeds lang verdwenen, wil ik na slaapmodus een bericht versturen moet ik een 5 tal seconden wachten eer ik kan beginnen, idem dito met foto's bekijken, ook weer het probleem met herstarten, gebeurt niet vaak meer doch gebeurt nog wel eens. Ondertussen al verschillende mails verstuurd naar Sony met telkens een antwoord maar ondertussen al tot 5 maal toe op aanraden van Sony een herstel gedaan via Pc companion maar nee, geen oplossing, zijn er nog leden die problemen hebben met de Z5? daar ik ergens las dat de eerste exemplaren van de Z5 verschillende problemen hadden met het display etc. Wat ik ook niet begrijp is dat mijn Z5 met 32Gb nog slechts 17Gb over houd na herstelling van mijn data terwijl ik op mijn Z3 van 16Gb nog +4Gb over houd met evenveel data? Ik verneem het graag ter verdediging bij Sony. Bedankt

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.