Ik maak veel gebruik van "Gesproken zoeken" van Google. Dit is gekoppeld aan een gmail adres. Zodra ik de applicatie op het startscherm aantik, dan werd dat opgevolgd door een geluidssignaal zodat ik wist dat ik kon beginnen met inspreken. Sinds enkele dagen is dat geluidssignaal er niet meer, terwijl ik geen instellingen heb veranderd, het enige wat ik deed is de app van PayPall installeren.
Wie weet raad.
Ik maak veel gebruik van "Gesproken zoeken" van Google. Dit is gekoppeld aan een gmail adres. Zodra ik de applicatie op het startscherm aantik, dan werd dat opgevolgd door een geluidssignaal zodat ik wist dat ik kon beginnen met inspreken. Sinds enkele dagen is dat geluidssignaal er niet meer, terwijl ik geen instellingen heb veranderd, het enige wat ik deed is de app van PayPall installeren. Wie weet raad.
Ik maak veel gebruik van "Gesproken zoeken" van Google. Dit is gekoppeld aan een gmail adres. Zodra ik de applicatie op het startscherm aantik, dan werd dat opgevolgd door een geluidssignaal zodat ik wist dat ik kon beginnen met inspreken. Sinds enkele dagen is dat geluidssignaal er niet meer, terwijl ik geen instellingen heb veranderd, het enige wat ik deed is de app van PayPall installeren.
Wie weet raad.