Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Daudi

Daudi

  • Lid sinds 03 februari 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 3 februari 2017
  • 13:57

Hoi,

Hierbij heb ik een vraag. recentelijk heb ik mijn xperia c5 geroot en custom rom opgezet, tot heden heb ik met geen enkele mobiel problemen gehad met rooten en flashen, bij mijn laatste mobiel een Xperia C5 Ultra Dual, wilde ik Nougat 7.1.1. opzetten, alles ging goed tot het moment om te booten, en toen werd het stil en BLACK.  Niks doet het meer, alles geprobeerd, enkel een rood lampje blijft continue branden als ik lader opzet, via pc (flashtool, ADB,etc..) word mobiel niet meer herkend, hij is dus dood.

Mijn vraag is nu, aangezien er nog garantie op mijn mobiel is, en ik hem niet aan krijg, krijgt sony bedrijf hem dan ook niet aan, of kunnen zij wel op een of ander manier zien dat ik de garantie voorwaarden heb geschonden?

Groet,
Daudi

ger2012

ger2012

  • Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • #2
  • 3 februari 2017
  • 18:52

Je kunt hier eens kijken op XDA https://forum.xda-developers.com/xperia-c5-ultra/help/how-to-unbrick-sony-xperia-c5-ultra-t3361402 of een andere thread op dit forum. En ja, Sony kan alleen al aan de geunlockte bootloader zien dat je toestel gewijzigd is.

Bewerkt (3 februari 2017 18:54)
MiloKuiper

MiloKuiper

  • Lid sinds 05 februari 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #3
  • 5 februari 2017
  • 14:33

Hoi Daudi,

Als ik jou was zou ik hem opsturen naar Sony!

Daudi

Daudi

  • Lid sinds 03 februari 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #4
  • 5 februari 2017
  • 15:20

Hoi Daudi, Als ik jou was zou ik hem opsturen naar Sony!
Heb ik intussen gedaan. Maar komen ze erachter,en vervalt de garantie,of kunnen zij de oorzaak niet vinden

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.