Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Regenjas

Regenjas

• Lid sinds 24 november 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 november 2017
  • 23:36

Goedendag,

Ik heb recent een ongeluk gehad waarbij het scherm van mijn Sony Experia Z5 is gesneuveld. Alle andere functies lijken het nog wel te doen. Is er een manier waarop ik met mijn laptop en/of een muis kan connecten met mijn telefoon om nog wel functioneel te blijven. Ik heb meerdere muizen geprobeerd maar dat blijkt niet te werken. Ik heb ook op het internet gezocht of ik kon connecten met mijn laptop. Daar zijn verschilende apps voor. Jammergenoeg moet ik daarvoor eerst toestemming geven via de app. Dat werkt dus niet met een kapot scherm. Ik ben zowiezo van plan om het te laten repareren maar om even iedereen te laten weten dat ik dan voor een bepaalde tijd offline ben zou erg fijn zijn.
Als er mensen met een goede tijdelijke oplossing zijn hoor ik het graag. Het gaat me dus niet om foto's, filmpjes, etc die op mijn telefoon staan. Vooral eigenlijk whattsapp en andere social media.

Alvast hartelijk dank,

Regenjas

Bewerkt (25 november 2017 11:01)
GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 25 november 2017
  • 10:52

Je kunt de instagram app downloaden uit de Windows store op Windows 10, en dan iemand dm'en (privé bericht sturen) of hij/zij bekend wil maken dat jij tijdelijk geen mobiel hebt.

GerKuijn

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.