Ik heb maandag mijn Sony xperia p terug gebracht naar de winkel omdat ik problemen had met het uitschakelen. Hij liep dan heel vaak vast. Nu hebben ze hem in de winkel opnieuw geïnstalleerd en geupdated, en jawel hoor ik heb android 4.0.4 erop staan. Terwijl ik hem thuis zo vaak aan mijn computer aansluit. Dit doe ik met pc companion en dan zegt hij dat er geen updates zijn… In de winkel hebben ze hem ook met sony pc companion geupdated.. Iemand enig idee hoe dit kan?
Groetjes,
Laury
Bewerkt (24 april 2013 15:44)
Hallo, Ik heb maandag mijn Sony xperia p terug gebracht naar de winkel omdat ik problemen had met het uitschakelen. Hij liep dan heel vaak vast. Nu hebben ze hem in de winkel opnieuw geïnstalleerd en geupdated, en jawel hoor ik heb android 4.0.4 erop staan. Terwijl ik hem thuis zo vaak aan mijn computer aansluit. Dit doe ik met pc companion en dan zegt hij dat er geen updates zijn... In de winkel hebben ze hem ook met sony pc companion geupdated.. Iemand enig idee hoe dit kan? Groetjes, Laury
Hallo,
Ik heb maandag mijn Sony xperia p terug gebracht naar de winkel omdat ik problemen had met het uitschakelen. Hij liep dan heel vaak vast.
Nu hebben ze hem in de winkel opnieuw geïnstalleerd en geupdated, en jawel hoor ik heb android 4.0.4 erop staan.
Terwijl ik hem thuis zo vaak aan mijn computer aansluit. Dit doe ik met pc companion en dan zegt hij dat er geen updates zijn…
In de winkel hebben ze hem ook met sony pc companion geupdated..
Iemand enig idee hoe dit kan?
Groetjes,
Laury