Het is even geleden dat ik op het forum heb gekeken, maar daar zijn we weer.
Mijn Sony Xperia P doet een beetje raar. Opeens zijn al mijn contacten die op de Sim-kaart staan verdwenen, ze zijn in ieder geval niet meer zichtbaar op mijn telefoon. Wel staan de contacten van de telefoon van mijn vriendin er nu in, aangezien die o.a. gesynchroniseerd wordt met een e-mailadres van ons samen. Bij Whatsapp bijv. staan bij de contacten van mijn sim-kaart alleen nog maar telefoonnumers, geen namen meer. Bij die contacten via mijn vriendin die er wel nog in staan staat er wel nog gewoon een naam bij.
Als ik een nieuw nummer toevoeg kan ik die later ook niet terugvinden. Zou mijn sim-kaart kapot zijn of heeft het met een synchronisatie te maken?
Ik hoor het graag.
Groeten, Aubrey
Bewerkt (5 september 2013 12:10)
Hallo, Het is even geleden dat ik op het forum heb gekeken, maar daar zijn we weer. Mijn Sony Xperia P doet een beetje raar. Opeens zijn al mijn contacten die op de Sim-kaart staan verdwenen, ze zijn in ieder geval niet meer zichtbaar op mijn telefoon. Wel staan de contacten van de telefoon van mijn vriendin er nu in, aangezien die o.a. gesynchroniseerd wordt met een e-mailadres van ons samen. Bij Whatsapp bijv. staan bij de contacten van mijn sim-kaart alleen nog maar telefoonnumers, geen namen meer. Bij die contacten via mijn vriendin die er wel nog in staan staat er wel nog gewoon een naam bij. Als ik een nieuw nummer toevoeg kan ik die later ook niet terugvinden. Zou mijn sim-kaart kapot zijn of heeft het met een synchronisatie te maken? Ik hoor het graag. Groeten, Aubrey
Hallo,
Het is even geleden dat ik op het forum heb gekeken, maar daar zijn we weer.
Mijn Sony Xperia P doet een beetje raar.
Opeens zijn al mijn contacten die op de Sim-kaart staan verdwenen, ze zijn in ieder geval niet meer zichtbaar op mijn telefoon.
Wel staan de contacten van de telefoon van mijn vriendin er nu in, aangezien die o.a. gesynchroniseerd wordt met een e-mailadres van ons samen. Bij Whatsapp bijv. staan bij de contacten van mijn sim-kaart alleen nog maar telefoonnumers, geen namen meer. Bij die contacten via mijn vriendin die er wel nog in staan staat er wel nog gewoon een naam bij.
Als ik een nieuw nummer toevoeg kan ik die later ook niet terugvinden.
Zou mijn sim-kaart kapot zijn of heeft het met een synchronisatie te maken?
Ik hoor het graag.
Groeten,
Aubrey