Sinds een paar dagen functioneert mijn Sony Xperia P niet helemaal meer naar behoren. Als ik de telefoon ‘zonder SIM-kaart’ opstart, dan is er niks aan de hand. Alle apps zijn bereik- en bruikbaar, natuurlijk kan ik dan wel niet bellen en SMS'en. Wanneer ik de telefoon ‘met SIM-kaart’ opstart krijg ik na het invoeren van de pincode het bericht ‘code geaccepteerd’, waarna de telefoon abrupt uitvalt. Heeft iemand hier ervaring mee/herkent iemand dit probleem en zou mij kunnen assisteren met het verhelpen van dit probleem?
Alvast bedankt!
Sinds een paar dagen functioneert mijn Sony Xperia P niet helemaal meer naar behoren. Als ik de telefoon 'zonder SIM-kaart' opstart, dan is er niks aan de hand. Alle apps zijn bereik- en bruikbaar, natuurlijk kan ik dan wel niet bellen en SMS'en. Wanneer ik de telefoon 'met SIM-kaart' opstart krijg ik na het invoeren van de pincode het bericht 'code geaccepteerd', waarna de telefoon abrupt uitvalt. Heeft iemand hier ervaring mee/herkent iemand dit probleem en zou mij kunnen assisteren met het verhelpen van dit probleem? Alvast bedankt!
Sinds een paar dagen functioneert mijn Sony Xperia P niet helemaal meer naar behoren.
Als ik de telefoon ‘zonder SIM-kaart’ opstart, dan is er niks aan de hand.
Alle apps zijn bereik- en bruikbaar, natuurlijk kan ik dan wel niet bellen en SMS'en.
Wanneer ik de telefoon ‘met SIM-kaart’ opstart krijg ik na het invoeren van de pincode het bericht ‘code geaccepteerd’, waarna de telefoon abrupt uitvalt. Heeft iemand hier ervaring mee/herkent iemand dit probleem en zou mij kunnen assisteren met het verhelpen van dit probleem?
Alvast bedankt!