Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

YouriF

YouriF

• Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2012
  • 20:55

Hallo,
Ik ben van plan om een Xperia s aan te schaffen. Ik lees op internet alleen erg veel verhalen over een slechte batterij.
Hoe slecht is deze batterij? Ik wil wel muziek kunnen luisteren, af en toe een film kunnen kijken of een spel spelen.
Ik vind het niet erg om hem elke nacht op te laden, maar heb er geen zin om hem overdag ook op te moeten laden.
Ik zou graag jullie ervaringen met de batterij willen weten.

Bewerkt (24 april 2013 15:04)
niesje89

niesje89

• Lid sinds 21 mei 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2012
  • 11:27

Hoi,
ik gebruik mijn telefoon vrij intensief! veel internetten en luister er ook muziek op.. Ik heb een app gedownload Juicedefender die ervoor zorgt dat als mijn telefoon niet wordt gebruikt, internet automatisch uitgeschakeld. Scheelt heel veel stroom. Daarnaast heb ik ook altijd mijn wifi uit staan als ik niet thuis ben. En heb de schermhelderheid laag staan. Ik kijk nooit films op mijn telefoon dus weet niet of hij dat trekt zonder dat je deze overdag moet opladen.

Verder een prima toestel, ben er erg blij mee. En weet niet wat voor toestel je anders in gedachten had, maar ik heb van veel kennissen en vrienden die een bijv. een iPhone hebben gehoord, dat zij wel meerdere keren per dag de batterij moeten opladen.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

roymeer

roymeer

• Lid sinds 23 december 2010
  • Berichten 227
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2012
  • 14:47

Alle smartphones zuigen de batterij leeg, zo ook de xperia s.
Alleen vind ik de batterij van de xperia reuze meevalen, en heb ik bij normaal gebruik aan het eind van de dag nor ruim 40 % over.
Ik luister geen muziek, en kijk geen filmpjes, maar internet regelmatig en bel heel veel.

Samsung Note geek,
Note 2,3,4,4, de 5 de 8 de 9 en nu de Note 10+. Het liefst elk nieuw model meteen….

YouriF

YouriF

• Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2012
  • 18:11

niesje89;313792
Hoi,
ik gebruik mijn telefoon vrij intensief! veel internetten en luister er ook muziek op.. Ik heb een app gedownload Juicedefender die ervoor zorgt dat als mijn telefoon niet wordt gebruikt, internet automatisch uitgeschakeld. Scheelt heel veel stroom. Daarnaast heb ik ook altijd mijn wifi uit staan als ik niet thuis ben. En heb de schermhelderheid laag staan. Ik kijk nooit films op mijn telefoon dus weet niet of hij dat trekt zonder dat je deze overdag moet opladen.

Verder een prima toestel, ben er erg blij mee. En weet niet wat voor toestel je anders in gedachten had, maar ik heb van veel kennissen en vrienden die een bijv. een iPhone hebben gehoord, dat zij wel meerdere keren per dag de batterij moeten opladen.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Fijn dat je dat die App er is, hoeveel procent van je batterij heb je aan het eind van de dag nog over?
Ik zat verder te denken aan een Galaxy Nexus en een One S. Ik heb nu een Desire S, en daar kan ik makkelijk een hele dag mee doen, dus ik wil in ieder geval niet een slechtere batterij.

roymeer;313848
Alle smartphones zuigen de batterij leeg, zo ook de xperia s.
Alleen vind ik de batterij van de xperia reuze meevalen, en heb ik bij normaal gebruik aan het eind van de dag nor ruim 40 % over.
Ik luister geen muziek, en kijk geen filmpjes, maar internet regelmatig en bel heel veel.

Ik weet dat alle smartphones niet lang met hun batterij doen, maar over de Xperia S wordt bij de nadelen altijd de batterij genoemd dus ga ik er van uit dat de batterij slechter is dan bij andere smartphones. Maar fijn om te weten dat jij de telefoon gewoon heel de dag kan gebruiken. Gebruik jij nog speciale apps om het batterijverbruik zo laag mogelijk te houden?

Bewerkt (24 april 2013 15:05)
roymeer

roymeer

• Lid sinds 23 december 2010
  • Berichten 227
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2012
  • 21:16

YouriF;313961
Gebruik jij nog speciale apps om het batterijverbruik zo laag mogelijk te houden?

Nee eigenlijk niet, heb wel een task-killer en cache cleaner die ik gebruik, maar dat heb ik meer omdat ik de telefoon nooit uit zet.
Juiche defender is inderdaad een goed programma, alleen denk ik toch niet dat je het gaat redden als je de hele dag muziek wil luisteren en af en toe een filmpje wilt kijken.

Samsung Note geek,
Note 2,3,4,4, de 5 de 8 de 9 en nu de Note 10+. Het liefst elk nieuw model meteen….

niesje89

niesje89

• Lid sinds 21 mei 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2012
  • 23:14

Ja ik weet niet precies hoeveel ik overhoud aan het einde van de dag.. Ligt er beetje aan, maar ik laad ook niet alleen maar 's nachts mn telefoon op, maar ook wel eens overdag, is maar net hoe het uitkomt. Lastig te zeggen.
Heb wel gehoord dat als android 4.0 komt voor de S, die nu bezig is met uitrollen, dat de batterijprestaties beter worden.

Firezi

Firezi

• Lid sinds 05 oktober 2011
  • Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2012
  • 01:30

Ja dat schijnt inderdaad te kloppen. Na 4.0 gaat de batterij 40% langer mee vertelden ze mij in de winkel. Of dit zo is weet ik niet, ik ben van plan het toestel aan te schaffen dus hopelijk kan ik binnekort mijn ervaring met je delen.

Rosita003

Rosita003

• Lid sinds 27 maart 2011
  • Berichten 242
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2012
  • 08:30

Hier gaat de batterij ongeveer een dagje mee. Ik gebruik geen speciale apps ofzo maar heb wel een taskiller. Maar waar ik van sta te kijken is dat de batterij best snel oplaadt aan de lader. Dus zo erg vind ik het niet. Trouwens mocht je batterij aan vervanging toe zijn, dan wordt ie vervangen door Sony.

Volgens mij doet mn vriend er langer als een dag mee.

timmieboy

timmieboy

• Lid sinds 07 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2013
  • 09:06

Rosita003
Hier gaat de batterij ongeveer een dagje mee. Ik gebruik geen speciale apps ofzo maar heb wel een taskiller. Maar waar ik van sta te kijken is dat de batterij best snel oplaadt aan de lader. Dus zo erg vind ik het niet. Trouwens mocht je batterij aan vervanging toe zijn, dan wordt ie vervangen door Sony.

Volgens mij doet mn vriend er langer als een dag mee.
Ehm ik heb de xperia maar mijn batterij gaat echt snel leeg hoe kan je hem lanten vervangen
Door sony

Mikanos

Mikanos

• Lid sinds 21 april 2013
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 09:16

Probeer is een factory reset, heb dit ook gedaan en de batterij ging weer een hele dag mee. Incl het gebruik van facebook etc.

Sinds gister de nieuwe update 4.1 gedaan en werkt goed.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren