Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ceesput

ceesput

• Lid sinds 22 februari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2014
  • 17:38

Gisteren de nieuwe (android)update gedaan op mijn telefoon, maar sinds dien het probleem dat deze zich constant opnieuw opstart. Krijg soms de kans om even een paar minuten iets te doen op mijn telefoon whatsapp en dergelijke, maar dan ineens begint de telefoon zichzelf weer opnieuw op te starten.
Wel lekker rustig, maar ook een behoorlijke irritatiefactor!!!!!!

Iemand een idee?????

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 22 februari 2014
  • 22:27

Even een factory reset na een flinke update is altijd aanbevolen. Scheelt een hoop ergernis.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

karin_zwaag

karin_zwaag

• Lid sinds 23 februari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2014
  • 16:17

Ik heb een soortgelijk probleem, alleen kan ik helemaal niets meer met mijn telefoon..hij blijft maar opstarten. Heb al geforceerd afgesloten en herstart, maar het probleem blijft. Wil liever geen hard reset doen, aangezien ik dan alles kwijt ben… Iemand nog een andere tip om dit probleem op te lossen?

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 23 februari 2014
  • 16:48

Je hebt in recovery ook de optie om de cache partitie te wissen. Hiermee raak je geen persoonlijk dingen kwijt, maar met een beetje geluk is het voldoende om het probleem op te lossen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

arievanwijhe

arievanwijhe

• Lid sinds 29 december 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2014
  • 19:30

Ik heb niet het zelfde probleem. Maar mijn bluetooth werkt niet meer zal hier ook de zelfde oplossing van toepassing kunnen zijn?

CougaSuga

CougaSuga

• Lid sinds 25 februari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2014
  • 11:28

Mijn Xperia T gooit sinds de update na enkele uren actief te zijn mijn simkaart eruit, dus internet via Wi-fi blijft mogelijk, maar bellen en sms'en niet, da's toch soort van de primaire functie van een telefoon. Daarnaast gaat mijn batterij nóg minder lang mee, start mijn toestel zichzelf inderdaad ook af en toe zomaar opnieuw op, moet ik elke keer als mijn telefoon weer aangaat het Wi-fi wachtwoord opnieuw ingeven en vannacht viel mijn telefoon a.k.a. wekker zomaar uit waardoor ik me verslapen heb. Het liefst doe ik geen factory reset, maar als dat een oplossing kan bieden moet het maar. Iemand andere ideeën? Ik verlang erg terug naar de vorige firmware eigenlijk, daar had ik nooit problemen mee.

karin_zwaag

karin_zwaag

• Lid sinds 23 februari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2014
  • 11:33

Ik heb toch een factory reset gedaan, eerst sim kaart en sd kaart eruit gehaald, de telefoon startte toen heel even op. Na de factory reset doet alles het weer prima. Gelukkig stonden veel gegegevens op mijn sim en sd kaart, ben alleen mijn notities kwijt… Voortaan maak ik eerst een backup voor ik mijn telefoon update….

CougaSuga

CougaSuga

• Lid sinds 25 februari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2014
  • 17:47

Na factory reset doet telefoon het tot nu toe inderdaad weer naar behoren.

Edit: 26-2-14 om 13:10:

Nee, toch niet. Vannacht weer zomaar uitgevallen, bij instellingen zie ik niets afwijkends. Verder werkt 'ie wel goed. Iemand ideeën?

Bewerkt (26 februari 2014 13:10)
Fonzy

Fonzy

• Lid sinds 01 maart 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2014
  • 00:21

Nou ik heb dus al dagen hetzelfde probleem na de Update 4.3, Alles wat hierboven beschreven staat ook gedaan, hele chat met Sony gehad, probleem uitgelegd, Software op de PC ook vernieuwd, Externe geheugenkaart ook geformateerd in de PC, want ook hier konden mogelijk ‘foute’bestanden op blijven staan, en zijn in de telefoon is de geheugenkaart alleen maar te wissen. Nu al 5 keer alles erop gezet, terug naar fabrieksinstellingen en erna weer een update uitgevoerd, niets helpt. Hij blijft te pas en te onpas uitschakelen en opnieuw opstarten. Ik wordt er niet goed van. Voor deze update nooit enig probleem gehad.

Laatste update, ik heb het opgegeven, vanochtend weggebracht naar Vodafone, daar is hij gekocht namelijk. Nu waarschijnlijk 2 weken afwachten.

Bewerkt (1 maart 2014 15:09)
Boti

Boti

• Lid sinds 01 maart 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2014
  • 18:06

Nou, ik heb hetzelfde probleem. Al geprobeerd opnieuw op te starten met aan/uit knop tegelijk in te drukken met de volume+knop maar blijft hetzelfde steeds opnieuw opstarten automatisch. Nog andere ideeën ?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren