Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Telefoon

Telefoon

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2013
  • 16:34

Hallo,

Ik ben nieuw hier en nieuw met android telefoons.
Ik heb nu de xperia u, bel en sms en wil eigenlijk absoluut niet op internet om kosten te besparen.
Helaas zijn er geen leuke spelletjes op de U en ik wil vragen of er een mogelijkheid is om er toch spelletjes op te zetten via de pc.
Iets van bowlen of andere simpele dingen.

verder heb ik een update gedaan naar android 4.0.4 en ze zeggen dat je het led licht onderaan aan kan laten gaan als er een sms binnenkomt, maar ik zie nergens een optie om dat te doen.
Ik heel vene geprobeerd op led light ulliminator te downloaden maar dat lukte niet en ging meteen 9mb over mijn limiet heen.
is er een andere manier?
Zijn er verder nog leuke tips voor deze telefoon?
Super bedankt voor alle tips en tricks mochten deze komen.

Bewerkt (21 mei 2013 13:45)
Renate1970

Renate1970

• Lid sinds 15 februari 2010
  • Berichten 225
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2013
  • 12:09

Hoi en welkom, ik zou eerst eens zorgen dat je op WIFI zit dan voorkom je het probleem dat je over je limiet heen gaat. Eerlijk gezegd van spelletjes enz heb ik nog geen kaas gegeten dus misschien dat daar een ander je mee kan helpen.