Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Flamingo

Flamingo

• Lid sinds 21 november 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2013
  • 19:41

Beste,
Ik heb verscheidene APP's gedownload en geinstalleerd.
Maar bovenaan het scherm staan er zoveel pictogrammen waarvan ik de inhoud of het nut niet kan terugvinden in de handleiding.
Er staan nu 5 “valiesjes” - een vierkant met gele bol met daarin het cijfer 2 - een vierkant met gele bol met het cijfer 7 - gewoon het cijfer 94 - een gele bol met een witte draai erin - enz….
Wie kan mij zeggen wat deze aanduidingen allemaal betekenen ?
Waar kan ik die inhoud bekijken ?
In de handleiding bij de “meldingspictogrammen” staat als laatste een pictogram met als melding : dit is voor “Meer - niet-weergegeven- meldingen” ?????,
Dus wat behelzen die meldingen ? Waar kan ik ze vinden ?
ENZ. ENZ.ENZ.ENZ.

NEEN, ik heb een zeer grote ontgoocheling in deze Sony.
Na al de moeilijkheden voor de “update” van het xPeria U - programma en de “upgrade” voor het Android-programma, zijn het nu al die pictogrammen waarvoor ik geen uitleg vindt.

Beste,
Als er iemand is die mij op weg kan helpen WAAR ik al die gegevens kan terugvinden en HOE ik die update en die upgrade tot hun einde kan brengen (ze stoppen beiden op deel 3 - van 4 - van het programma) dan graag een tip.

In elk geval hartelijk dank voor de tips.
Flamingo

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 7 juli 2013
  • 18:48

Zou je een foto/screenshot kunnen maken van de balk? Het is nu niet zo duidelijk voor mij en zou je graag willen helpen

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.