Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Daikoro

Daikoro

• Lid sinds 14 november 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 november 2013
  • 19:30

Hallo iedereen,

Ik heb een probleem met wifi verbinding. Als ik de wifi-verbinding inschakel, dan werkt het naar behoren.
Echter na een tijdje verlies ik om één of andere reden de verbinding, terwijl ik nog steeds op dezelfde plek ben. Het icoontje geeft aan dat ik nog steeds verbinding heb, ook als het netwerk eigenlijk buiten bereik is. Het lijkt dus alsof de verbinding is ‘bevroren’ of blijft hangen. Als ik de wifi probeer uit te schakelen dan blijft het icoontje maar knipperen. De enige manier om dit dan op te lossen is door de telefoon opnieuw op te starten. Dan kan ie wel weer gewoon verbinding maken.
Herkent iemand dit probleem? Zijn er oplossingen beschikbaar?

Jopie18

Jopie18

• Lid sinds 19 november 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 november 2013
  • 13:14

Tja, dat heb ik helaas ook al 2 keer gehad. Het enige wat heeft geholpen is om alles opnieuw te installeren. Een andere oplossing heb ik ook niet.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.