Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Kijk wij weten vast niet of er nog meer apps niet werken misschien een enkele, dit is gewoon een kwestie van uitproberen en als het niet werkt de ontwikkelaar een email sturen zodat die het kan aanpassen.
Sommige apps kunnen niet omgaan met FullHD, maar ik ben ze zelf nog niet tegen gekomen
Nou ik denk eerder dat de ontwikkelaars zijn vergeten aan te vinken dat de apps ook geschikt zijn voor FullHD.
Neem Candy Crush Saga, die kon ik met mijn Xperia Z niet downloaden in de Play Store omdat mijn toestel ‘niet compatibel’ zou zijn.
Pff.. even candycrushsaga v.1.0.7 apk opgezocht en gewoon via de webbrowser gedownload en geïnstalleerd. Werkt prima!
Probeer dit ook eens met de apps die jij niet kon downloaden!
Ik zoek de NOS.APK app. Kan deze helaas niet op spotnet vinden.
Iemand een downloadlink??
kameleon;391197Al gemaild naar de NOS? Wellicht dat zij een apk kunnen mailen en dan worden ze er gelijk op gewezen dat hun app niet beschikbaar is voor de Xperia Z.
Ik zoek de NOS.APK app.
Iemand een downloadlink??
Toen ik bij Google op nos.apk vond ik een apk. Probeer zelf maar eens
pklijzing;391202
Al gemaild naar de NOS? Wellicht dat zij een apk kunnen mailen en dan worden ze er gelijk op gewezen dat hun app niet beschikbaar is voor de Xperia Z.
Nos teletekst werkt wel gewoon, de nieuws-app van de Nos heb ik nog niet geprobeerd. Ben daarnaast nog geen apps tegengekomen die niet werken.
bart9904;391413
Nos teletekst werkt wel gewoon, de nieuws-app van de Nos heb ik nog niet geprobeerd. Ben daarnaast nog geen apps tegengekomen die niet werken.
de apps van NOS, Staatsloterij werken helaas niet op de experia Z Zal wel met de scherm resolutie te maken hebben.
Zijn er meer apps die niet werken??