Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Oplossing = stamina mode uitzetten.
Geen dank.
Ja als je stamina modus gebruikt deze uitzetten hier blijkt die geen notificatie te geven, maar goed je heb ook gezegd dat deze apps gekild worden als het scherm uit gaat dus staan ze niet meer actief dus aan de 1ne kant wel logisch.
Als je dat niet aan heb ben je denk ik de 1ste die dit heeft zo ver ik weet, heb je de update van deze week al geïnstalleerd ?
Is een bekend probleem helaas.
Bij mij doet hij het ook niet.
Stamina mode is uit.
De update van van de week helpt ook niet.
Factory reset schijnt een oplossing te zijn maar ik heb het al 2x geprobeerd zonder resultaat.
comtech;394018
Is een bekend probleem helaas.
Bij mij doet hij het ook niet.
Stamina mode is uit.
De update van van de week helpt ook niet.
Factory reset schijnt een oplossing te zijn maar ik heb het al 2x geprobeerd zonder resultaat.
Arthurr;394019
Ik heb ondertussen de update van sony er al op geïnstalleerd. LED werkt nog steeds alleen als hij in de oplader zit.
En een maat uit mijn voetbalteam heeft ook de Xperia z en die heeft het zelfde probleem.
Voor de duidelijkheid ik heb de stamina modus UIT staan.
Hopen dat sony er wat aan gaat doen
Dat probleem heb ik met mijn Z ook, op momenten zeer vervelend. Ben nu bezig de update aan het installeren en zal het ook eens controleren. :thumbs:
Elektronized;394577
Dat probleem heb ik met mijn Z ook, op momenten zeer vervelend. Ben nu bezig de update aan het installeren en zal het ook eens controleren. :thumbs:
Helaas, nog steeds geen knipperlicht. Enkel wanneer hij oplaadt een rood/oranje/groen lichtje. :cry:
de samsung s2 ( ja lang geleden :-) ) had dit ook , en op een gegeven moment let je er niet meer op dat het niet werkt ( nooit gewerkt heeft) , jammer , maar ja …
Mijn notificatie-LED werkt alleen als mijn telefoon in de oplader of op mijn laptop is aangesloten.
Dit is erg irritant omdat nu je niet kunt zien of je whapps binnenkrijgt zonder het scherm eerst te unlocken.
Heeft iemand anders dit ook met zijn Xperia??
Weet iemand misschien een oplossing??
Alvast bedankt