Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

arnoldl

arnoldl

  • Lid sinds 04 november 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 23 april 2013
  • 21:33

Hallo All,

Ik heb een app in de market staan (calendar snooze) , deze schijnt niet goed te werken op de experia Z.
Om dit probleem op te lossen zoek ik het volgende bestand.

/system/app/calendar.apk
Deze is met bv root explorer te verzenden per email ( )..

Het zou mij een hoop helpen om dit probleem op te lossen als iemand mij deze zou kunnen mailen.

Thanks…

Arnold.

Bewerkt (23 april 2013 21:33)
Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • #2
  • 24 april 2013
  • 00:49

Ik heb je mail adres verwijdert omwille van je privacy. Mensen kunnen je een link geven via het forum.

Bewerkt (24 april 2013 00:49)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.