Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Mijn PC Companion geeft ook aan dat deze update gereed is voor mijn toestel. Echter lukt dit niet. Ik krijg de volgende melding:Het Sony update-programma kon niet worden geïnstalleerd (fout 0 x 803D0020)
Apollo89
Softwareupdate 10.3.A.0.423 (met Android Jelly Bean 4.2.2) is vanaf nu op Belgische en Nederlandse telefoons beschikbaar voor volgende customizations:Generic BE 1270-6704 10.3.A.0.423 Belgium Proximus (Vfe) BE 1270-9081 10.3.A.0.423 Belgium Generic NL 1270-4975 10.3.A.0.423 Netherlands KPN Mobile NL 1270-4964 10.1.1.A.1.253 Netherlands T-Mobile NL 1270-3839 10.3.A.0.423 Netherlands Vodafone NL 1270-8442 10.3.A.0.423 Netherlands
Updaten kan via Sony PC Companion en Sony Update Service. Enkel mensen met een toestel van KPN Mobile NL zullen dus nog even geduld moeten hebben.
Vreemd, PC Companion geeft bij mijn aan dat mijn toestel met 4.1.2 up-to-date is. Ik heb een unbranded toestel. Zou de update bij iedereen tegelijk beschikbaar moeten zijn, of rolt dit in de komende dagen langzaam uit?
Juliette26
Vreemd, PC Companion geeft bij mijn aan dat mijn toestel met 4.1.2 up-to-date is. Ik heb een unbranded toestel. Zou de update bij iedereen tegelijk beschikbaar moeten zijn, of rolt dit in de komende dagen langzaam uit?
Apollo89Juliette26
De update is bij iedereen met hetzelfde “customization number” tegelijk beschikbaar. Kan je eens controleren welk nummer jij hebt? Je kan dit terugvinden in je servicemenu: vorm *#*#SERVICE#*#* (*#*#7378423#*#*) en kijk bij ‘Service info’ > ‘Software info’ > ‘Customization Version’. Heb jij misschien een unbranded toestel van Duitsland of zo? Alle “customization numbers” en softwareversies kan je terugvinden in deze tabel: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2315914
Van mij mogen ze terug met een update komen die de balk waar je home-knop enzo instaat terug zwart maakt. Dat grijs trekt echt op niks.
Voor de rest nog niet veel mee gedaan, heb 'em maar net geïnstalleerd.
Zie ik nou dat die KPN-update ook beschikbaar zou moeten zijn?? Ik heb het al verschillende keren geprobeerd via mijn laptop maar volgens Sony is mijn toestel up to date..terwijl dat zeker niet zo is.
Bengalus
Zie ik nou dat die KPN-update ook beschikbaar zou moeten zijn?? Ik heb het al verschillende keren geprobeerd via mijn laptop maar volgens Sony is mijn toestel up to date..terwijl dat zeker niet zo is.
Softwareupdate 10.3.A.0.423 (met Android Jelly Bean 4.2.2) is vanaf nu op Belgische en Nederlandse telefoons beschikbaar voor volgende customizations:
Updaten kan via Sony PC Companion en Sony Update Service. Enkel mensen met een toestel van KPN Mobile NL zullen dus nog even geduld moeten hebben.