Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Om screenshots te maken houd je de aan/uit-knop en de volume-omlaag-knop tegelijkertijd ingedrukt. Er is ook een mini-app die je hiervoor kan gebruiken en waarmee je de screenshot ook meteen kan bewerken indien nodig.
Dankje voor je antwoord. Iemand nog een antwoord voor vraag 2?
Apollo89
Om screenshots te maken houd je de aan/uit-knop en de volume-omlaag-knop tegelijkertijd ingedrukt. Er is ook een mini-app die je hiervoor kan gebruiken en waarmee je de screenshot ook meteen kan bewerken indien nodig.
Verder zou ik graag de opties op het vergrendelscherm uitzetten (cameraknop en zelf aan te wijzen app). Weet iemand of dit kan?
Naar die app toegaan en even langer op het scherm drukken, kun het aanpassen.
@inkyourskin: Stefkes_Xperia heeft het over het “vergrendelscherm” (lockscreen), niet het homescreen. Die cameraknop en de knop om widgets toe te voegen kan je bij mijn weten niet uitschakelen.
@jan_nomden: de mini-app om screenshots te maken is die met het paarse icoontje midden-onderaan op deze screenshot:
Ik bedoelde inderdaad het lockscreen, maar de genoemde oplossing om het uit te schakelen werkt idd niet.
Die miniapp voor screenshots werkt wel goed, thanks!
Stefkes_Xperia
Ik bedoelde inderdaad het lockscreen, maar de genoemde oplossing om het uit te schakelen werkt idd niet.
Die miniapp voor screenshots werkt wel goed, thanks!
Na de update naar 4.2.2 kan ik niet meer via de grote knop een screenshot maken, meer mensen dit probleem?
Verder zou ik graag de opties op het vergrendelscherm uitzetten (cameraknop en zelf aan te wijzen app). Weet iemand of dit kan?
Gr Stefke