Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Firezi

Firezi

• Lid sinds 05 oktober 2011
  • Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2013
  • 21:28

Dag allen,

Ik ben nog steeds een zeer tevreden gebruiker van de Z. Vooral de waterbestendigheid vind ik erg fijn.
Echter sluit het klepje van de muziekaansluiting niet meer goed af nu. Deze blijf rechts een beetje omhoog staan. Ik ben bang dat hier straks water of vocht doorheen sluipt, aangezien ik de telefoon geregeld mee de douche in neem.

Wat kan ik het beste doen?
Ik weet niet of dit onder de garantie valt, maar om de telefoon hier nu voor terug te sturen vind ik ook ietwat overdreven.

Groeten

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 3 juli 2013
  • 21:45

Firezi
Dag allen,

Ik ben nog steeds een zeer tevreden gebruiker van de Z. Vooral de waterbestendigheid vind ik erg fijn.
Echter sluit het klepje van de muziekaansluiting niet meer goed af nu. Deze blijf rechts een beetje omhoog staan. Ik ben bang dat hier straks water of vocht doorheen sluipt, aangezien ik de telefoon geregeld mee de douche in neem.

Ik weet niet of dit onder de garantie valt, maar om de telefoon hier nu voor terug te sturen vind ik ook ietwat overdreven.

Groeten

eigenlijk geef je zelf het antwoordt al: of terug sturen om het te laten maken of niet meer mee onder de douche nemen

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Apollo89

Apollo89

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 4 juli 2013
  • 12:26

Controleer al eens visueel wat er juist mis zou kunnen zijn. Zit er nergens stof/vuil tussen waardoor het klepje niet meer goed sluit?

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2013
  • 16:46

meule
Firezi
Dag allen,

Groeten

eigenlijk geef je zelf het antwoordt al: of terug sturen om het te laten maken of niet meer mee onder de douche nemen

Eigenlijk is het nog irritant ook aangezien die op elke water druppel reageert die op het scherm valt, als die dus ineens op de home knop valt een druppel reageert de telefoon daar ook op.
Dus ik neem hem eigenlijk al niet eens meer mee naar de douch, maar als het niet goed meer sluit zou ik hem gewoon laten maken al is het voor zoiets wel irritant hem 2 weken kwijt te zijn.

Alesso

Alesso

• Lid sinds 19 juli 2013
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2013
  • 16:57

Dit heb ik dus ook, maar voordat het erg wordt ga ik een sbh20 kopen. Misschien ook een tip voor jou?

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2013
  • 09:22

Dat ziet er wel heel chill uit maar benieuwd wat de geluidskwaliteit dan is of minder is of iets, ik ga hem misschien aanschaffen voor dat geld kan dat makkelijk.

Wat ook chil is bij dat ding kan je telefoon gewoon in je broekzak en hoef je niet bang te zijn dat je oortjes kapot gaan, ik heb dus van bose en is zonde als er bij stekkertje knik in komt moet ik weer wachten en het met verschrikkelijke ipod oordopjes doen ofzo een tijdje.
Dit ding doe je gewoon bovenaan je kraag of iets ideaal.

Ik heb hem besteld op de sony website.

Bewerkt (22 juli 2013 09:34)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren