Ik krijg zo stilaan het gevoel dat Sony mij aan het naaien is.. Eerst kreeg ik de Xperia niet meer opgestart nadat hij was uitgevallen (lege accu), daarna was de cameralens stuk, nou heb ik hem net weer en krijg ik geen verbinding meer met WiFi..
Als ik zoek vind ik het netwerk wel, maar als ik de 5-lettercode ingeef blijft hij uren het IP-adres ophalen.. Na lang klooien heb ik nu een beperkte (geen?) verbinding. (gele driehoek boven WiFi logo). Resetten helpt niet, herstarten helpt niet, ..
De HTC Desire C en iPad van mijn tante en mijn Xperia Tablet Z en Acer S500 (vervangtoestel) kunnen wel zonder problemen verbinden.
Ik weet niet welke router ik heb en ik heb een WEP beveiliging (ik heb zo m'n redenen).
Weet iemand waar het kan aan liggen?
Bewerkt (16 juli 2013 00:15)
Ik krijg zo stilaan het gevoel dat Sony mij aan het naaien is.. :P Eerst kreeg ik de Xperia niet meer opgestart nadat hij was uitgevallen (lege accu), daarna was de cameralens stuk, nou heb ik hem net weer en krijg ik geen verbinding meer met WiFi.. Als ik zoek vind ik het netwerk wel, maar als ik de 5-lettercode ingeef blijft hij uren het IP-adres ophalen.. Na lang klooien heb ik nu een beperkte (geen?) verbinding. (gele driehoek boven WiFi logo). Resetten helpt niet, herstarten helpt niet, .. De HTC Desire C en iPad van mijn tante en mijn Xperia Tablet Z en Acer S500 (vervangtoestel) kunnen wel zonder problemen verbinden. Ik weet niet welke router ik heb en ik heb een WEP beveiliging (ik heb zo m'n redenen). Weet iemand waar het kan aan liggen?
Ik krijg zo stilaan het gevoel dat Sony mij aan het naaien is..
Eerst kreeg ik de Xperia niet meer opgestart nadat hij was uitgevallen (lege accu), daarna was de cameralens stuk, nou heb ik hem net weer en krijg ik geen verbinding meer met WiFi..
Als ik zoek vind ik het netwerk wel, maar als ik de 5-lettercode ingeef blijft hij uren het IP-adres ophalen.. Na lang klooien heb ik nu een beperkte (geen?) verbinding. (gele driehoek boven WiFi logo). Resetten helpt niet, herstarten helpt niet, ..
De HTC Desire C en iPad van mijn tante en mijn Xperia Tablet Z en Acer S500 (vervangtoestel) kunnen wel zonder problemen verbinden.
Ik weet niet welke router ik heb en ik heb een WEP beveiliging (ik heb zo m'n redenen).
Weet iemand waar het kan aan liggen?