Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

yoran_schreuder_peters

yoran_schreuder_peters

• Lid sinds 16 november 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 november 2013
  • 12:49

Beste mensen,

Thuis heb ik een leuk netwerk neergezet waarmee ik alle video bestanden vanaf mijn pc (smb) kan openen met mijn tablet, telefoon en androidTV. Dit werkt allemaal schitterend maar nu wil mijn Sony Xperia Z geen video's afspelen zelfs als deze op de SD kaart staan. (Via LAN gaat ook niet omdat ik op niet de standaard video speler kan selecteren.) Tevens ben ik laatst door het overzetten van mijn interne opslag naar de 64 GB SD kaart die ik er in heb gezet al mijn afbeeldingen kwijt geraakt. Dit komt omdat het overzetten vast zat en niet verder wou denk ik.

Nu heb ik dus drie vragen waar ik geen antwoord op kon vinden (Google gaf veel hits op specs van Xperia Z)

Via SD kan ik niet afspelen want krijg ik de foutmelding “Kan video niet afspelen” (en sinds vandaag staat er ook “ongeldige URL” achter.)
En ten tweede waarom ik niet met standaard video speler de LAN films kan afspelen.
En als laatste weet iemand wat er gebeurd is met afbeeldingen doe over gekopieerd zouden worden?

Heb nog geen tijd en research gedaan naar rooten en mods. Dus dit is allemaal standaard Sony Xperia Z en gebruik ES Filemanager om bij de bestanden te komen.

Heb zelf het idee dat er iets mis is gegaan met het overzetten van intern naar de SD.
Heeft iemand hier ervaringen mee?

Bijlage:

Bewerkt (16 november 2013 12:50)
yoran_schreuder_peters

yoran_schreuder_peters

• Lid sinds 16 november 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 november 2013
  • 13:05

Nu heb ik een XBMC controller er laatst af gegooid en nu werkt via Lan de video's wel.

Ook heb ik getest of als ik de filmbestanden verwijder en weer opnieuw op SD kaart zet dat deze ook niet werken.

Weet nu wel zeker dat het aan de SD kaart ligt trouwens want heb net een aflevering op de intern geheugen gezet en deze werkt wel.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren