Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Mretep

Mretep

• Lid sinds 30 juni 2011
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2014
  • 12:08

Ik heb nu al drie vreemde bugs ontdekt na de update. In de thread “update naar 4.3 vandaag gestart”, wordt gesproken dat er meer zijn.

Ik ben benieuwd welke er nog meer zijn. Er is volgens mij meer aan de hand!

Ik doe de aftrap:
1. GPS problemen. O.a. bij Flitsmeister wordt GPS niet ingeschakeld.
2. Dictafoon recordings worden niet allemaal opgeslagen. Ik heb al drie keer meegemaakt lange opnamen verdwenen zijn.
3. Gegevens van apps (waaronder Candy Crush), worden niet toegevoegd/geupdate.
4…????

Bewerkt (5 februari 2014 12:10)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 5 februari 2014
  • 12:40

Heb je na de update al eens een factory reset uitgevoerd? Bij een punt update(van 4.2 naar 4.3) is dit altijd aan te bevelen om conflicten tussen de oude en nieuwe bestanden uit te sluiten.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Moekie

Moekie

• Lid sinds 13 februari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2014
  • 19:17

Wanneer ik, voor de update, mijn XZ oplaadde in een dockstation, bleef de ganse tijd het uur zichtbaar op het scherm. Na de update lukt dit niet meer. Bestaat er hiervoor een oplossing?

drdray29

drdray29

• Lid sinds 06 maart 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2014
  • 13:16

……….

4 toestel blijft af en toe zomaar en spontaan trillen
5 blijft vasthangen na openen app
6 internet doet heeeel raar zowel wifi als 4/3/2G
& apps in de playstore doen er mateloos lang over om te installen

Zit nu weer op 4.2.2 en dan na te gaan dat ik twee weken geleden een nieuwe Z heb gekregen op maandag met 4.2 er op staan zelfde middag update gedaan via playstore alles geautodate in de avond begon hij reeds kuren te tonen van traagheid enfin de volgende middag deed hij steeds gekker. daarna hard reset zonder bij google in te loggen en dan een voor een apps lopen instaleren via pc zelfde effect kreeg ik weer na een aantal uur
Toen besloten om te rooten kijken als dat mocht baten ,nope volgende stap geroot met unlockedte bootloader wederom hard reset en dergelijke maar nog steeds hetzelfde gedrag ggggrrrr het was inmiddels zaterdag met een telefoon op zak zonder nummers en persoonlijke data zelfs de camera deed raar besloten om naar een filiaal van de provider te rijden.daar een bla bla bla verhaal aan moeten horen dat ze alleen op verkoop gericht waren en niet op reparatie (wist ik van tevoren ook wel )maarja.Dus zou het maandag worden om naar een verkoop pun6t te gaan die wel reparatie's ed aanneemt.
zaterdagavond besloten om van 101 terug te gaan naar 74 waar ik nog een .tft van had van tmobile die helaas geen 4G ondersteund en dus dan die andere 67 gedaan en ik mag niet klagen hij loopt als een trein zonder enige problemen en vastlopers

Bewerkt (6 maart 2014 13:18) | tekst

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren