Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
wanneer ik via pc companion geen update krijg ( providor Telfort), war zou dat kunnen betekenen ?
heb een ander toestel ontvangen van Sony zelf ( in duitsland) nav de reparatie aktie van Radar,
zou ik dan “duits afhankelijk”kunnen zijn ?
rolschaatser
wanneer ik via pc companion geen update krijg ( providor Telfort), war zou dat kunnen betekenen ?
heb een ander toestel ontvangen van Sony zelf ( in duitsland) nav de reparatie aktie van Radar,
zou ik dan “duits afhankelijk”kunnen zijn ?
bedankt voor je snelle reactie,
bij staat als customization version 1270-495-R3C ,zou er dan toch moeten zijn ?
rolschaatser
bedankt voor je snelle reactie,
bij staat als customization version 1270-495-R3C ,zou er dan toch moeten zijn ?
ok bedankt voor je support, ik heb geduld
:-)
Hallo allemaal,
Is er al wat bekend over het rooten van de nieuwe kitkat versie??? of wil ik nu wat te snel??
Thnx for the reply
dc02j1
Hallo allemaal,
Is er al wat bekend over het rooten van de nieuwe kitkat versie??? of wil ik nu wat te snel??
Thnx for the reply
Ik heb de update gisteren kunnen installeren via Sony PC Companion.
Vind niet dat er veel (qua uiterlijk) verandert is.
Maar het eerste wat me opviel is dat de batterij nu weer erg snel leeg is!!
Na de vorige update naar 4.3 was dat juist zo verbeterd.
Zie http://www.xperiablog.net/2014/06/05/sony-acknowledges-xperia-z-kitkat-battery-woes-provides-workaround/ voor een mogelijke oplossing voor batterijproblemen.
Momenteel wordt er voor de Xperia™ Z een nieuwe firmware uitgerold met build-nummer 10.5.A.0.230.
Deze upgrade voor je Xperia™-smartphone bevat veel verbeteringen, zoals:
Beschikbaarheid:
(deze afbeeldingen worden automatisch vernieuwd)
Generic BE
Proximus (Vfe) BE
Generic NL
KPN Mobile NL
T-Mobile NL
Vodafone NL
Generic DE
Opgelet! Deze informatie geldt enkel voor updates via Sony PC Companion/Sony Update Service/Sony Bridge for Mac. OTA-updates (op je toestel zelf) komen altijd pas later.
Weet je niet zeker welke ‘customization’ je hebt? Controleer dan je ‘Customization Version’ in het service menu: vorm *#*#SERVICE#*#* (*#*#7378423#*#*) en kijk onder ‘Service info’ > ‘Software info’.
Vind je dit nummer niet terug in bovenstaande lijst? Kijk dan hier voor een volledige lijst, die regelmatig (maar niet automatisch) wordt geüpdatet.