Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 5 mei 2014
  • 17:49

Flashbot
Ik heb ondertussen mijn telefoon geroot en voorzien van iHackers kernler en iHackers modded rom.

Wat wel grappis is, als ik mijn wifi uit zet en weer aan zet doet ie het wel gewoon goed.

Ik heb gister net mijn modem gereset.. wellicht zit het daar gewoon in ;-)

Ik zit er ook serieus aan te denken om mijn bootloader te unlocken en een andere kernel en rom te flashen! Kernel vanwege oa batterijverbeteringen en knockon etc, en zit dan nog te twijfelen over een andere rom. Ihackers is zeker een goede kandidaat! Zou jij mij je ervaringen met ihackers willen delen via een pm als de batterijduur optimaal is(ongeveer 2 weken)? Als je dat doet ga ik waarschijnlijk ook mijn bootloader unlocken etc en dan zal ik hier weer een how to over schrijven!

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

Flashbot

Flashbot

• Lid sinds 22 september 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2014
  • 11:33

Met de batterijduur heb ik nog nooit problemen gehad, ik vindt de stock ROM al uitstekende batterij duur hebben.

Ik merk dan ook niet veel verschil met de iHackers kernel + rom.

Wel merk ik een groot verschil in soepelheid. Alles werkt veel vloeiender en soepeler. Zeker een aanrader!

booyb

booyb

• Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 7 mei 2014
  • 14:25

Flashbot
Met de batterijduur heb ik nog nooit problemen gehad, ik vindt de stock ROM al uitstekende batterij duur hebben.

Ik merk dan ook niet veel verschil met de iHackers kernel + rom.

Wel merk ik een groot verschil in soepelheid. Alles werkt veel vloeiender en soepeler. Zeker een aanrader!

Sorry, had het iets beter moeten uitleggen! Ik ben opzich ook tevreden over de batterijduur maar ik ben een echte poweruser! Ik haal nu de 14 uur met 6 uur screen on time. Ik wil graag naar 20 uur met 7,5 uur screen on time! Met een andere kernel en rom en wat batterijtweaks weet ik dat dit te realiseren is maar vroeg mij af of jij verbeteringen merkt tegenover de stock kernel en rom! Waarschijnlijk ga ik gewoon veel kernels en roms proberen maar als ik van te voren al ervaringen hoor is het wat makkelijker kiezen met welke ik begin!

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

Flashbot

Flashbot

• Lid sinds 22 september 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2014
  • 14:49

Wat je kunt doen is even op het forum kijken van XDA.
Hier kun je ook een ‘minimal’ versie downloaden die ‘batterij vriendelijk’ is.

Minimal Version is a new version which has been specially optimized keeping the following things in consideration:
  • Lowest Possible Size
    Battery Friendly
    More and More Free RAM
    All the Possible Bloatware Removed
    No Additional Apps (Except the Most Required ones)
    Optimized for best Performance, Speed and Smoothness
    Etc ++

booyb

booyb

• Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 10 mei 2014
  • 16:08

Flashbot
Wat je kunt doen is even op het forum kijken van XDA.
Hier kun je ook een ‘minimal’ versie downloaden die ‘batterij vriendelijk’ is.

Bedankt voor de tip! Heb zojuist een nieuw onderwerp(xperia z1 development) aangemaakt om dit soort zaken te bespreken want dit is natuurlijk eigenlijk het verkeerde onderwerp om deze zaken te bespreken!

Minimal Version is a new version which has been specially optimized keeping the following things in consideration:
  • Lowest Possible Size
    Battery Friendly
    More and More Free RAM
    All the Possible Bloatware Removed
    No Additional Apps (Except the Most Required ones)
    Optimized for best Performance, Speed and Smoothness
    Etc ++

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.