Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

beginner_android

beginner_android

• Lid sinds 17 november 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2014
  • 22:39

Hoi hoi!

Sinds ik mijn Z1 heb geupdate naar 4.3 heb ik niets dan problemen, de telefoon is zo goed als waardeloos geworden.
Zoals; touchscreen werkt bijna niet meer, waardoor typen haast onmogelijk wordt, opladen doet hij meer dan 14 uur over, zonder de telefoon te gebruiken is de batterij binnen 6-8 uur leeg (binnen 2-3 uur bij gebruik, je ziet het gewoon leeglopen), enz. Compleet instabiel.
Ik denk dat de installatie, via update center op telefoon, niet goed is verlopen.
Heb nu 1x geprobeerd om via Sony PC Companion te herinstalleren (zonder succes) en ben nu bezig met Sony's programma Update Service voor op pc.
Die heeft nu software verwijderd, maar door fout geen nieuwe erop gezet. Nu weer opnieuw proberen.

Zijn meer mensen die deze problemen hebben (gehad) na de laatste update naar 4.3?
Ohja, ik heb een t-mobile toestel, mocht dat nog wat uitmaken.

Groet,
Mo

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 28 januari 2014
  • 23:15

Heb je al een factory reset geprobeerd? Voor grote systeem updates is dit 9 van de 10 keer de oplossing.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Pry

Pry

• Lid sinds 14 februari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2014
  • 22:46

Hoi Mo,

Ik heb inderdaad hetzelfde;Sony Z1, wat een ellende. In oktober het vlaggenschip de Sony Z1 aangeschaft. Twee dagen na gebruik klein krasje wat plotseling scheur werd. Drie weken kwijt en na reparatie via KPN weer keurig opgelost. Telefoon werkte erg fijn, tot januari, update Android 4.3. De telefoon liep als een idioot leeg en werd gloeiend heet. Kon hem niet meer aansluiten op de PC dus weer terug naar KPN. Opnieuw opgestuurd en na 3 weken een geheel nieuwe Z1 ontvangen. Oude was niet meer te repareren. Puike service van KPN! Alleen na installatie wederom hetzelfde euvel. Weer terug naar KPN, en zij melden dat er waarschijnlijk een app. de telefoon leeg trekt. Wederom opnieuw terug naar de fabrieksinstellingen en alleen de noodzakelijke app's erop gezet, maar het euvel is nog steeds niet opgelost……Mijn Sony experience; in ieder geval 3 x 3 weken de telefoon kwijt, en nog steeds niet niet geholpen. Sony al menigmaal gemaild, maar zij vinden het uberhaupt niet noodzakelijk om te reageren. Onbegrijpelijk.

makkie

makkie

• Lid sinds 10 juli 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2015
  • 08:55

Ik heb nog nooit zo.n slechte als wel geen service meegemaakt als bij Sony. Ook mijn telefoon Sony ex. Z1 is na een update volledig onbruikbaar! Na drie keer te hebben opgestuurd om te laten maken maar steeds in dezelfde staat terug gekregen, willen ze mij geen nieuwe geven!!
Dit duurt nu al bijna drie maanden en ben nu via Telfort proberen, ik heb een abonnement van twee jaar, ik heb nu dus al drie maanden geen telefoon…..

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.