Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ruud11111111

ruud11111111

• Lid sinds 27 juni 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2015
  • 10:25

Dag allemaal,

Kan iemand mij miss vertellen waar ik een xperia z2 kan laten rooten? Het liefst in de omgeving Amersfoort.

Gr, Ruud

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 27 juni 2015
  • 11:26

Ik weet niet of je zelf handig bent maar kijk eens op deze site daar staat genoeg hoe een xperia z2 te rooten.

Pas wel op als je niet precies weet wat je doet begin er dan niet aan.

Verder zou ik nieuw weten wie dat in de omgeving van Amersfoort voor jou kan doen.

ruud11111111

ruud11111111

• Lid sinds 27 juni 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2015
  • 12:43

Nou, ik ben er al is me bezig geweest maar volgens mij ligt het bij een xperia wat lastiger ivm met bootlockers ed.
Dus hoopte eigenlijk dat iemand het voor me kon doen.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 27 juni 2015
  • 13:08

als er xda niets te vinden is dan denk ik niet dat het mogelijk is.

je zou om de bootloader eerst te unlocken even hier naar toe kunnen gaan.

hier staat wel iets om te controleren of de bootloader van jou xperia z2 uberhaubt wel te unlocked is, misschien heb je er iets aan.

ruud11111111

ruud11111111

• Lid sinds 27 juni 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2015
  • 13:34

Ok, dat is mooi,
Ik heb even gekeken en het is dus mogelijk

Ben er al 2 avonden mee bezig geweest om verschillende walkthrough's na te volgen maar helaas zonder resultaat.

Zoek nu dus iemand die hier wat meer thuis is en watvoor het een fluitje van een cent is.

Bijlage:

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 27 juni 2015
  • 15:27

het is eingelijk niet zo moeilijk allereerst ga je naar deze site hier scroll naar beneden en bij select your device kies je jou toestel en klik op continue en vul een geldig email adres in daarna zul je wel het een en ander in moeten vullen zoals een imei nummer enz en je krijgt de code toegezonden.
er staat zelfs op de pagina nog een filmpje hoe de bootloader te unlocken.

bekijk anders even dit filmpje hier hij gebruikt de android sdk en opent vanuit daar command prompt jij daarentegen kunt daarvoor dit tooltje gebruiken installeer het tooltje op de c-drive van je computer onhoudt waar je hem instaleert en zet ook een snelkoppeling naar je bureablad als je eenmaal de code hebt kun je hem unlocken door het tooltje te openen met de snelkoppeling en de commando's uit te voeren wat in het filmpje gedaan worden en je bootloader wordt unlocked.

een custom recovery flashen en rooten wordt ook in het filmpje voorgedaan.

gewoon even zoeken op xda daar staat alles wat je nodig hebt voor het rooten, flashen en alles wat daarbij komt kijken.

bijv in dit filmpje op xda wordt alleen root toegepast.
er staat ook nog bij dat het met towelroot nog sneller en gemakkelijker gaat.

nogmaals als het niet vertouwd niet aan beginnen en dan maar hopen dat iemand het voor je wil doen die er ervaring mee heeft.

Heb net nog iemand thuis gehad waarvan het toestel niet meer op wilde starten hij had ook iets verkeerd gedaan, het kan dus ook mis gaan.

Bewerkt (27 juni 2015 15:46) | text aangepast

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.