Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Zet het apparaat op fabrieksinstellingen.
Dit kun je doen door het volgende stappenplan te volgen. Hiervoor hoef je dus niet ingelogd te zijn.
1. Turn off the Z3
2. Press and hold the "Volume Up", "Volume down" and "Power" buttons simultaneously for 10 sec.
3. Use the volume buttons to navigate the menu and highlight "Factory reset"
4. Press "Power" to select the highlighted option
5. Use the volume keys to highlight "Yes" and press "Power" again
6. Your smartphone will now apply the factory reset, and reboot automatically when the process is done
Hallo,
Dank voor je reactie. Werkt helaas niet.. stap 1 werkt al niet. Die my xperia app is juist bedoelt om tegen dat soort zaken te beschermen dus misschien een andere optie?
Ik heb hetzelfde probleem.
Is er al een oplossing???
Hoi allemaal,
In februari heb ik mijn moeder de Sony Xperia Z3 Plus cadeau gedaan en alles voor haar geinstalleerd. Tot nu toe ging alles goed. Gisteren is haar telefoon uitgevallen (batterij was leeg) en moest ze opnieuw opstarten. Na het ingeven van haar princode bleef het apparaat zeggen dat dit niet de juiste code was (wat het wel was). Na drie keer kwam ze in de telefoon, maar sprong het scherm na ongeveer een minuut op 'my xperia' bescherming. Ze moest inloggen met haar gmail en haar account verifieren. Dit heeft ze gedaan en haar telefoon leek het weer normaal te doen: ze zag al haar appjes en belletje. Na ongeveer een minuut versprong haar scherm echter weer. Weer inloggen en weer hetzelfde verhaal. Op een gegeven moment kwamen er zelfs meldingen dat het account niet herkend wordt etc.
Vervolgens heb ik met haar gmail account ingelogd op een ander toestel: kwam er gewoon in. Daar zag ik ook de app 'my xperia' staan bij gekoppelde apps. Die heb ik toen verwijderd in de hoop het probleem zo op te lossen. Dat mocht helaas niet baten! Eerder al geprobeerd in te loggen via de my xperia website. Inloggen lukt maar vervolgs zegt hij het apparaat niet te vinden omdat deze niet gekoppeld is. Heel vreemd allemaal! We zijn een beetje door de oplossingen heen. Zojuist GSM web gebeld (via wie we de telefoon hebben) en zij vragen de telefoon op te sturen maar dan ben je hem ongeveer 8 weken kwijt!! Dat is niet te doen.
Heeft iemand hier misschien een oplossing? Ik ga morgen sowieso Sony zelf ook bellen, wellicht dat zij op afstand een oplossing hebben.
Alvast bedankt!
Groetjes,
FZ