Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Lord_Zedd

Lord_Zedd

• Lid sinds 14 december 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 14 december 2010
  • 12:51

Hallo,

Ik wil mezelf even voorstellen. Ik ben Lord Zedd. Ik ben 25 jaar en woon in hartje België. Een uurtje geleden is mijn eerste smartphone aangekomen. Ik heb een Samsung Galaxy S gekocht. Op dit moment is het toestel aan het opladen en ben ik de handleiding aan het doornemen. Ik zit al enkele dagen deze website te bespioneren en enkele discussies te lezen over Android en over de Samsung Galaxy S. Ik ga eerst maar eens verder de handleiding lezen en het toestel veel uit testen. Vervolgens hoop ik me te verdiepen in flashen, rooten, kernels en roms want ik weet nog niet goed wat al die dingen betekenen.

Ik heb hoge verwachtingen van dit forum en de leden ervan. Ik hoop ook dat ik binnenkort een actief lid kan worden en anderen helpen met eventuele problemen die ze ondervinden met hun toestel.

Nu heb ik zelf eerst wel een paar vragen. Ik heb mijn toestel nog niet aangezet maar weet wel dat je Android moet updaten naar Froyo. Dat doe je blijkbaar door iets dat heet Kies of Odin. Dat heb ik recent gelezen. Maar wat doe ik eigenlijk het beste momenteel? Zou ik eerst updaten naar Froyo alvorens het toestel echt te gebruiken of zal ik wat apps al downloaden en dingen uit testen?

Kan iemand me een paar belangrijke topics aanraden? Ik heb al veel gekeken in het Samsung Galaxy S forum. Maar ik ben eerder op zoek naar topics zoals : Zo je eerste smartphone, wat doe je nu eerst?

Groeten

Lord Zedd

Bewerkt (14 december 2010 12:51)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 14 december 2010
  • 13:40

Welkom

Bewerkt (14 december 2010 13:40)

Samsung Galaxy S8+

Lord_Zedd

Lord_Zedd

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 14 december 2010
  • 14:07

Dank je wel AVS. Kan je me even op weg helpen? Wat doe ik nu eigenlijk het beste? Eerst Kies gebruiken en daarna apps downloaden?

Bewerkt (14 december 2010 14:07)
aVirulence

aVirulence

• Lid sinds 18 maart 2009
  • Berichten 131
  • Reputatie 0
  • 14 december 2010
  • 17:36

Ik zou eerst upgraden naar Froyo middels deze gids: Update: Samsung Galaxy S naar 2.2 | Androidworld

Andersom kan vast ook geen kwaad, maar dit is in ieder geval wat ik zou doen.

Bewerkt (14 december 2010 17:36)
satshow

satshow

• Lid sinds 10 september 2010
  • Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • 14 december 2010
  • 17:56

Welkom

Heb je al gecontroleerd welke versie van android je er op hebt staan?
Dit kun je contoleren door naar instellingen te gaan en dan helemaal naar beneden te scrollen en de optie: Over de telefoon te kiezen
Als je bij android versie 2.2 ziet staan dan je froyo er al op staan. Staat er versie 2.1 dan heb je froyo er niet op staan en kun je het beste updaten.

Bewerkt (14 december 2010 17:56)

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

Lord_Zedd

Lord_Zedd

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 14 december 2010
  • 18:42

Ik heb Froyo er blijkbaar al opstaan. Echter probeer ik de 3 toestencombinatie maar dat lijkt niet te lukken. Dus moet ik zien op te lossen. Heb ondertussen al een paar apps gedownload die velen aanraadden zoals Lookout, Advanced task killer, …

Maar ik probeer dingen uit te zoeken in verband met mijn contacten. Zo heb ik de telefoonnummers op mijn simkaart staan. En mijn vrienden hun facebook, twitter of email adres staat in een 2de contact. Dus staat de naam er 2x zelfde in. Hoe kan ik dat oplossen?

Voorbeeld : mijn zus haar telefoon nummer staat op de SIM kaart. En haar email adres en facebook is via de SGS gekoppelde accounts maar toch is dat niet 1 contact maar 2. Er staat 2x de naam van mijn zus.

Bewerkt (14 december 2010 18:42)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 14 december 2010
  • 18:43

Welkom op het AW forum.

Bewerkt (14 december 2010 18:43)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 14 december 2010
  • 19:13

Lord Zedd;69197
Ik heb Froyo er blijkbaar al opstaan. Echter probeer ik de 3 toestencombinatie maar dat lijkt niet te lukken. Dus moet ik zien op te lossen. Heb ondertussen al een paar apps gedownload die velen aanraadden zoals Lookout, Advanced task killer, …

Maar ik probeer dingen uit te zoeken in verband met mijn contacten. Zo heb ik de telefoonnummers op mijn simkaart staan. En mijn vrienden hun facebook, twitter of email adres staat in een 2de contact. Dus staat de naam er 2x zelfde in. Hoe kan ik dat oplossen?

Voorbeeld : mijn zus haar telefoon nummer staat op de SIM kaart. En haar email adres en facebook is via de SGS gekoppelde accounts maar toch is dat niet 1 contact maar 2. Er staat 2x de naam van mijn zus.

ga naar je telefoonboek>menu>meer>weergaveopties dan zal je daar 3 opties hebben telefoon, sim en google als je daarop tikt kan je zien of daar vinkjes aanstaan. Ik heb zelf alles uit staan behalve google daar staan nu al mijn cont. pers in incl tel nr adres en mail. Mocht je een keer een fabrieks reset doen dan zal alles op je telefoon gewist worden behalve je simkaart en je google contacten.
Als je alles aangevinkt houd dan zal je idd dubble namen in je lijst hebben staan!

Voor de rest adviseer ik je echt kijk voor al je vragen in de andere topics er is veel te vinden en zou bijna zeggen dat voor de meeste problemen wel een oplossing te vinden is. Zo niet dan creeeren we die wel/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Succes met zoeken en oja natuurlijk van harte welkom op dit leuke gezellige en hulpvaardige forum!!!!!

Bewerkt (14 december 2010 19:13)

AW Forum Queen voor het leven

Lord_Zedd

Lord_Zedd

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 14 december 2010
  • 19:34

Dank je iedereen voor de welkomsberichten!

Dank je Esther. Dat heeft geholpen en is een hele goede tip! Dat ga ik dan nu maar eens doen. Ik vond het maar niet in de handleiding.

Bewerkt (14 december 2010 19:34)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 14 december 2010
  • 19:42

geen dank hoor we zijn hier tenslotte allemaal om te helpen en te zoeken naar antwoorden!
ik hoop dat je veel plezier zult hebben met je sgs.
ik heb hem nu ondertussen 3mnd en weet nog steeds niet alles maar…..het gaat steeds beter.
het blijft gewoon leuk en er veranderd steeds zoveel dat het vanzelf een verslaving gaat worden om maar een
beetje bij te blijven

Bewerkt (14 december 2010 19:42)

AW Forum Queen voor het leven

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren