Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 4 februari 2009
  • 09:46

Zoals jullie ook al gedaan hebben zal ik mezelf ook even voorstellen. Natuurlijk ook leuk te weten wie er nu achter AW zit en waarom.

Kom zelf uit het zuiden des lands, dus dat is hier absoluut goed vertegenwoordigd. Ben AW begonnen omdat ik vond dat er op dat moment geen NL site was die veel en up-to-date informatie gaf over Android. Dit gat ben ik heel enthousiast ingesprongen met Androidworld. Op het moment van spreken zijn we 180 posts verder, een forum, een paar keer gerestylde blog en nog veel meer in petto voor de toekomst. Heb naast AW gewoon een baan, dus zie dit voornamelijk als een grote hobby

Zelf ben ik altijd al een telefoongek geweest, heb ze allemaal gehad iPhone, WM6, Symbian enz…Maar over Android ben ik het meest enthousiast. Er is zoveel mogelijk dat wij ons dit gewoon niet kunnen voorstellen. Ik verwacht er in ieder geval nog heel veel van.

Het wordt steeds drukker op AW en ook het forum begint te leven. Des te meer een teken dat Android de toekomst heeft..

Ben ervan overtuigd dat de rest van het team zich hier ook even voorstelt

Bewerkt (4 februari 2009 09:46)

Uhmmmm…. Android?

bob

bob

• Lid sinds 14 februari 2009
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2009
  • 14:53

Ruud, complimenten voor je site!! Via android.startpagina.nl bij je gekomen. Daar sta je getipt en dat is niet voor niets; mooi, informatief en overzichtelijk.

Bewerkt (15 februari 2009 14:53)
Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 15 februari 2009
  • 15:11

Thnx a lot

Veel plezier op de site en hoop dat je er heel veel info vindt!

Bewerkt (15 februari 2009 15:11)

Uhmmmm…. Android?

Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2009
  • 10:47

bob
Ruud, complimenten voor je site!! Via android.startpagina.nl bij je gekomen. Daar sta je getipt en dat is niet voor niets; mooi, informatief en overzichtelijk.

Dat is zeker goed nieuws

Bewerkt (21 februari 2009 10:47)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.