Hoi allen! ik zal me ook maar even voorstellen. Wel zo netjes dacht ik. Ik ben Gerard, ik heb net een goedkope iped, epad, (nee geen schrijffout..) van het merk MID gekregen. Best wel een geinig ding maar heb geen hoge verwachtingen. Maar om me toch maar eens te verdiepen in android kwam ik hier terecht. Zo te zien is “this the place to be” Ik heb nog nooit met android gewerkt, heb ook geen smartphone. dus alles is nieuw voor mij.:confused: heb dus ook al een aantal vragen gesteld en hoop dat ik hierdoor verder kan.
Bewerkt (4 januari 2011 14:53)
Hoi allen! ik zal me ook maar even voorstellen. Wel zo netjes dacht ik. Ik ben Gerard, ik heb net een goedkope iped, epad, (nee geen schrijffout..:)) van het merk MID gekregen. Best wel een geinig ding maar heb geen hoge verwachtingen. Maar om me toch maar eens te verdiepen in android kwam ik hier terecht. Zo te zien is "this the place to be" Ik heb nog nooit met android gewerkt, heb ook geen smartphone. dus alles is nieuw voor mij.:confused: heb dus ook al een aantal vragen gesteld en hoop dat ik hierdoor verder kan.
Hoi allen!
) van het merk MID gekregen.
ik zal me ook maar even voorstellen. Wel zo netjes dacht ik.
Ik ben Gerard, ik heb net een goedkope iped, epad, (nee geen schrijffout..
Best wel een geinig ding maar heb geen hoge verwachtingen. Maar om me toch maar eens te verdiepen in android kwam ik hier terecht. Zo te zien is “this the place to be”
Ik heb nog nooit met android gewerkt, heb ook geen smartphone. dus alles is nieuw voor mij.:confused:
heb dus ook al een aantal vragen gesteld en hoop dat ik hierdoor verder kan.