Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Welkom! En veel plezier op het forum. Nu nog overstappen van Mac naar Linux (of Chrome) en dan ben je helemaal open source… ;-)
Welkom Macfreak, niet meer zo'n mac freak nou? omdat je al naar de aankoop van je tweede android phone uitkijkt?
ElmeraculousNee, ga ik zeker niet doen. Heb vroeger nog met linux gewerkt maar geef mij toch maar OS X.
Welkom! En veel plezier op het forum. Nu nog overstappen van Mac naar Linux (of Chrome) en dan ben je helemaal open source… ;-)
DennisNog steeds een macfreaker maar van de iphone ben ik niet zo tevreden.Batterij is snel leeg, het maken van apps is aan banden gelegd (apps moeten gekeurd worden) en ik kan nog zo zaken opnoemen.
Welkom Macfreak, niet meer zo'n mac freak nou? omdat je al naar de aankoop van je tweede android phone uitkijkt?
Ik heb ook Apple en was ook niet tevreden over de Iphone. Android heeft gewoon meer potentie
Hier ook een Mac only gebruiker, heb ook de iPhone gehad maar ben daar vanaf door de erg korte accu duur en slechte telefonische bereikbaarheid… Nu een Magic naar alle tevredenheid…
i_like_android;4607Hallo allemaal.
Hallo ,
Ik ben macfreaker en zoals mijn nick al zegt een macfreak. Ben overgestapt van een iphone naar (nu nog) een G1. Wanneer de hero uit is zal ik deze zeker kopen.
Groet
Welkom terug!
Wellicht kan je die laatste vragen beter stellen in ons Koopadvies forum
Sander M;300240Groot gelijk , ga dit meteen doen.
Welkom terug!
Wellicht kan je die laatste vragen beter stellen in ons Koopadvies forum
Hallo ,
Ik ben macfreaker en zoals mijn nick al zegt een macfreak. Ben overgestapt van een iphone naar (nu nog) een G1. Wanneer de hero uit is zal ik deze zeker kopen.
Groet